Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شهلا ابوبکر، عضو شورای ولایتی فراه گفت که طالبان مسلح شب گذشته جسد فرید بختور، رئیس شورای ولایتی این ولایت را به خانواده‌اش سپرده‌اند.

گزارشاتی نیز وجود دارد که طالبان در قبال تحویل دادن جسد آقای بختور، از خانواده‌اش پول گرفته‌اند.

منابع محلی نیز گفته‌اند که طالبان مسلح جسد جمیله امینی، عضو شورای ولایتی فراه را پس از گذشت دو روز از سانحه هوایی به خانواده‌اش سپرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه هفته گذشته در نتیجه سقوط یک بالگرد ارتش در ولسوالی اناردره ولایت فراه ۲۵ نفر به شمول فرید بختور، رییس شورای ولایتی، جمیله امینی عضو این شورا و معاون قول اردو/ لشکر ۲۰۷ ظفر کشته شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولایت فراه طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره با اجرای طرح نور در شهرستان و استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر، مردمی عفیف و علاقه مند به شریعت دین هستند و لذا از این طرح استقبال کردند.

وی ضمن قدردانی از کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاش نیروی انتظامی بیان داشت: همه دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای نظارتی باید به فراجا در اجرای این طرح کمک کنند و نیروی انتظامی در اجرای این طرح نباید تنها بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: بررسی‌ها و مشاهدات نشان می‌دهند این طرح اثرگذار بوده و با حفظ کرامت در حال اجراست و این طرح بیش از همه جهت تأمین منافع زن و خانواده خواهد بود.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: باید از توزیع لباس‌های هنجارشکن و نامناسب در فروشگاه‌های پوشاک و لباس جلوگیری شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر گفت: جامعه ما جامعه اسلامی است و باید لباس و پوشاک اسلامی با قیمت مناسب در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

کد خبر 6086543

دیگر خبرها

  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور