Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، قدرت‌الله ابک سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: استان سمنان در مسیر جاده ترانزیتی تهران مشهد قرار داشته و سالانه میلیون‌ها مسافر از این محورها عبور می‌کنند و افزایش دوربین‌های جاده‌ای ثبت تخلفات رانندگی می‌تواند در کاهش تلفات جاده‌ای در این محور مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌ای یکی از ابزارهای مؤثر و مفید در کاهش سوانح و حوادث رانندگی است و افزایش دوربین‌های جاده‌ای ثبت تخلفات رانندگی در محور مهمی مانند گرمسار در دستور کار قرار دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بر ضرورت پیگیری مصوبات شورای ترافیک استان از سوی فرمانداران تأکید کرد و گفت: برای جلوگیری از بروز حوادث ترافیکی مصوبات شورای ترافیک در فرمانداری‌ها به طور جدی پیگیری شود و بودجه لازم برای اجرای این مصوبات نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام / گ

دوربین‌های جاده‌ای ثبت تخلفات رانندگی در محور گرمسار افزایش می‌یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه