Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیئت ورزش‌های معلولین قم تا پایان سال برنامه‌های زیادی در دست اجرا دارد به طوری که قم از ۲۸ آبان میزبان لیگ ملی بسکتبال با ویلچر خواهد بود و قم به عنوان میزبان وارد این مسابقات می‌شود.

وی افزود: لیگ ملی بسکتبال با ویلچر، حاصل ادغام لیگ‌های دسته اول و دوم بسکتبال با ویلچر است و برای نخستین بار در این ساختار برگزار می‌شود و تیم ایثار قم در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود ضمن این که در لیگ برتر نیز تیم اتحاد معصومیه قم حاضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در واکنش به انتشار نامه انصراف تیم اتحاد معصومیه قم از لیگ برتر بسکتبال با ویلچر گفت: موضوع انصراف، جدی نبود و مشکلات کوچکی وجود داشت که حل شد و اتحاد معصومیه به طور قطع و یقین در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر حضور خواهد داشت.

پیروز منش در مورد وضعیت تیم والیبال نشسته قم در لیگ برتر کشور بیان داشت: بر خلاف سال گذشته، امسال تیم والیبال نشسته قم در لیگ برتر شرکت نخواهد داشت زیرا توانایی مالی آن را ندارد و برنامه ما، حضور در لیگ دسته اول کشور است البته حضور در این رقابت‌ها هم منوط به تأمین اعتبار مورد نیاز است.

وی عنوان کرد: طی نامه‌ای که به اداره کل ورزش و جوانان ارسال کردیم برآورد ما برای حضور در لیگ دسته اول والیبال نشسته، ۱۵۰ میلیون تومان است و اگر در تأمین این بودجه، همیاری لازم از سوی اداره ورزش و جوانان و حامی مالی ما صورت گیرد تیم در لیگ دسته اول شرکت می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در مورد حضور تیم‌های ورزشی قم در مسابقات قهرمانی کشور در بخش جانبازان و معلولین تصریح کرد: بر اساس برنامه جدید فدراسیون، امسال تمامی مسابقات قهرمانی کشور در همه رشته‌ها در دو بخش مردان و زنان، به صورت متمرکز و به صورت جشنواره بزرگ ورزش‌های جانبازان و معلولین در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 4450281

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر والیبال نشسته ورزش جانبازان و معلولان اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان مرز مهران بوشهر مشهد گرگان راهپيمايي 13 آبان شهرکرد پدافند غیرعامل شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت