Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:47:44 GMT

بازگشت ۱۰۰ میلیون دلاری می‌ودر به دنیای مبارزه

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۶۴۷۶

بازگشت ۱۰۰ میلیون دلاری می‌ودر به دنیای مبارزه

قهرمان بدون شکست و پیشین بوکس سبک جهان اعلام کرد که در سال نوی میلادی به دنیای رینگ باز خواهد گشت. ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلوید می‌ودر، قهرمان بدون شکست و پیشین بوکس سبک جهان اعلام کرد که در سال نوی میلادی به دنیای رینگ باز خواهد کرد و یک مبارزه با «تنشین ناسوکاوا» کیک بوکسر 20 ساله ژاپنی انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست این مبارزه که در سالن «سایتاما سوپر آره‌نا» و در خارج شهر توکیو برگزار خواهد شد درچه سبکی (بوکس،‌ کیک بوکس یا MMA) انجام می‌شود.

می‌ورد که پردرآمدترین بوکسور تاریخ است از این مبارزه نیز مبلغی حدود 100 میلوین دلار درآمد خواهد داشت. او 17 ماه پیش در مبارزه با کانر مک‌گرگور، ستاره مسابقات UFC بیش از 240 میلیون دلار به دست آورد.

فلوید می‌ودر که 50 مبارزه بدون شکست در در 5 رده وزنی مختلف جهان را در کارنامه خود دارد، اعلام کرده که قوانین مبارزه پیش رو هنوز مشخص نشده است.

ناسوکاوا دارای 27 پیروزی متوالی در مسابقات کیک بوکس، شامل 21 ناک اوت است. او می‌گوید: این مبارزه، بزرگ‌ترین رویداد عمر من است. من یه مصاف حریفی می‌روم که تا کنون شکست نخورده و به همین خاطر، مشت‌های من ممکن است تاریخ را بسازد. فکر می‌کنم بتوان می‌ودر را شکست دهم.

انتهای پیام/

R1015159/P35350/S3,28/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌مجید گشول دره‌سیبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اقلید اظهار کرد: وعده صادق نشانگر منطق مقاومت و هجوم بر دشمن بود و نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی شد بلکه به ثبات بازار کمک کرد و به‌خاطر امنیت و بازدارندگی ایجادشده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق نمود.

امام جمعه اقلید تاکید کرد: دولت، بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است اقدام کرده و نقشه‌ای روشن و اقداماتی نقطه‌زن علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه کرده و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی را هدف قرار دهد.

وی گفت: باید بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش داد.

کد خبر 6095617

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • بازگشت به دنیای صدا
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا