Web Analytics Made Easy - Statcounter



حسام الدین آشنا که روز گذشته درباره ماجرای قتل های زنجیره ای توضیحاتی ارائه کرده بود، در پاسخ به توئیتی که چند سوال در این خصوص مطرح کرده بود، نوشت: در همان مقاله تحت عنوان «سناریوی دراز کردن حکیم باشی» توضیح داده شده که متهمان در طراحی اولیه خود احتمال لو رفتن را پیش بینی کرده بودند و پس از دستگیری یکصدا وزیر وقت را به عنوان آمر معرفی کردند تا یک خط انحرافی در رسیدگی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسام الدین آشنا که روز گذشته درباره ماجرای قتل های زنجیره ای توضیحاتی ارائه کرده بود، در پاسخ به توئیتی که چند سوال در این خصوص مطرح کرده بود،توضیحات جدیدتری هم ارائه کرد.

به گزارش «انتخاب»، حسام الدین آشنا نوشت: در همان مقاله تحت عنوان «سناریوی دراز کردن حکیم باشی» توضیح داده شده که متهمان در طراحی اولیه خود احتمال لو رفتن را پیش بینی کرده بودند و پس از دستگیری یکصدا وزیر وقت را به عنوان آمر معرفی کردند تا یک خط انحرافی در رسیدگی ایجاد کنند.

مشاور فرهنگی روحانی همچنین در توئیت دیگری در پاسخ به ادعای مطلع بودن وزیر اطلاعاتت وقت از ماجرا، تصریح کرد: اما واقعیت این است که وزیر پس از اعتراف کاظمی به این جنایت و اطمینان از صحت اعتراف، مراتب را مستقیما به رئیس جمهور اطلاع دادند.

او افزود: تا آنجا که من می دانم متهمان پیش از دستگیری با یک واسطه به رئیس جمهور دسترسی پیدا کرده و از طریق مدیریت برداشت، ذهن ایشان را جهت داده بودند.

آشنا بار دیگر در پاسخ به ابهاماتی درباره اعتراف کاظمی و مطلع بودن وزیر، تاکید کرده است: کاظمی اعتراف نکرده اتهام زده و خود را تبرئه کرده است.

حسام الدین آشنا روز گذشته نیز در پاسخ به توئیتی، درباره ماجرای قتل های زنجیره ای توضیحاتی ارائه کرده و نوشته بود: مطمئن هستم که وزیر وقت اطلاعات نه در آن جنایات دخیل بوده و نه از آمران آن خبر داشت. من در همان سال ١٣٧٧ در روزنامه های انتخاب و جمهوري اسلامي با نام مستعار بهمن شناسا مطالب لازم را در این باره نوشته ام. این پرونده به سخت ترین و خشن ترین وجه ممکن مورد رسیدگی قرار گرفت.

آشنا در توئیت دیگری اضافه کره بودد: آنچه در سازمان قضایی نیروهای مسلح اتفاق افتاد، به هیچ وجه کمتر از اصل قتل ها نبود. روی باید از آقای نیازی سولات سختی پرسید.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مرادی گفت: سامانه بارشی عصر امروز موجب افزایش ابر در استان خواهد شد اما احتمال برخی رگبارهای پراکنده باران طی ساعاتی از امروز در مناطقی از استان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه همچنین سرعت وزش باد در استان عصر امروز نسبتاً شدید خواهد بود، افزود: عمده فعالیت بارشی این سامانه از ساعات بامداد فردا دوشنبه در استان آغاز می‌شود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی از ساعات موجب بارش و رگبار باران، احتمال رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ و وزش باد خواهد شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: سرعت وزش باد در ساعاتی از روز سه شنبه و با شدت کمتر روز چهارشنبه شدید خواهد بود.

مرادی بیان کرد: به دلیل ماهیت رگباری بخشی از فعالیت سامانه و احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها همچنین احتمال برخورد صاعقه و خسارت ناشی از تگرگ و وزش باد شدید، هشدار هواشناسی شماره ۶ اداره کل هواشناس استان امروز صادر شده است.

وی تاکید کرد: با عبور سامانه بارشی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا بویژه دمای شبانه به طور محسوسی کاهش می‌یابد و بر اساس خروجی فعلی مدل‌های پیش بینی در مناطق سردسیر استان دمای کمینه به کمتر از ۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کد خبر 6097440

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • حماس : به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد
  • پیش بینی وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید با احتمال گردوخاک در استان یزد
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض