Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر معتقد است یوونتوس پتانسیل قهرمانی در اروپا را دارد اما از بارسلونا به عنوان مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها یاد کرد. ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا پذیرای بارسلونا هستند، در خصوص اظهارات رافینیا که گفته در پایان دوران قرضی‌اش در اینتر این اسپالتی بوده که نخواسته او را در این تیم حفظ کند، گفت: رافینیا یکی از مهمترین بازیکنان ما بود که باعث شد تا به چنین جایگاهی برای انجام چنین بازی‌هایی برسیم اما سپس قرارداد قرضی وی با اینتر به پایان رسید و باشگاه نتوانست بر سر رقم مورد نظر با باشگاه بارسلونا به توافق برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه بارسلونا رقم مدنظرش را می‌خواست اما ما نتوانستیم در این زمینه به توافق برسیم. ما می‌خواستیم ژوائو کانسلو را هم حفظ کنیم اما موفق به این کار نشدیم. محدودیت‌هایی وجود داشت و باشگاه به آنها احترام گذاشت. پس از این ماجرا هم می‌توان پشیمان شد یا نشد. من 25 سال است که مربیگری می‌کنم و باید در چنین مواردی تصمیم‌گیری کنم. رافینیا بازیکن بزرگی است و شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد. من با رافینیا مشکلی ندارم و با روی باز با او ملاقات خواهم کرد و خوشحال خواهم شد اگر روزی دوباره مربی‌اش بشوم. به هر حال او اکنون برای بارسلونا بازی می‌کند و سعی خواهد کرد تا فردا به اینتر گل بزند.

سرمربی ایتالیایی اینتر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به قدرت آبی‌واناری‌ها تأکید کرد: بارسلونا مرجعی برای تمامی مربیان نه در فوتبال، بلکه در هر رشته ورزشی جهان است.

اسپالتی همچنین با اشاره به اظهارنظر ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس که گفته بود بارسلونا مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان و اینتر مدعی قهرمانی در سری A ایتالیا است، اظهار داشت: شما همیشه سعی می‌کنید فشار را تا جای ممکن روی دیگر تیم‌ها بگذارید. به هر حال یوونتوس قدرتمندتر از تیم‌های دیگر است و احتمالاً فاتح اسکودتو خواهد شد، مگر اینکه تیم دیگری دست به کاری خارق‌العاده‌ای بزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در لیگ قهرمانان هم ممکن است بارسلونا به قهرمانی برسد، حتی اگر با یوونتوس تقابل کند. بارسا برای به قهرمانی رسیدن مجهز است. یوونتوس پتانسیل قهرمانی در  اروپا را دارد اما بارسلونا خیلی قدرتمند است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر

اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد یان زومر می‌گوید همیشه این حس را داشته که او دروازه‌بانی بسیار قابل اعتماد است.

طرفداری | جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس، معتقد است که یان زومر، دروازه‌بان اینتر، در حال حاضر بهترین دروازه‌بان سری آ است.

با قهرمانی در سری آ، دومین عنوان قهرمانی لیگ خود را در دو کشور مختلف کسب کرد. عملکرد عالی این ملی‌پوش سوئیسی در مهار ضربات، نقش مهمی در بهترین خط دفاعی سری آ در این فصل برای اینتر ایفا کرد. نراتزوری کمترین گل را در سری آ دریافت کرده و بیشترین کلین شیت را داشته است.

دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس و آتزوری با تحسین از عملکرد یان زومر می‌گوید شاید عملکرد او برای بسیاری تعجب‌آور باشد اما برای او اینطور نبوده است. بوفون، قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶، در مراسم اهدای جایزه بولگاری در مصاحبه با سایت FCInterNews در مورد درخشش زومر، دروازه‌بان سابق بایرن مونیخ و بروسیا مونشن‌گلادباخ و فعلی اینتر صحبت کرده است.

یان زومر بهترین دروازه‌بان سری آ است

بوفون قطعاً می‌داند که چگونه بهترین دروازه‌بان سری آ باشد. این دروازه‌بان افسانه‌ای آتزوری برای بیش از یک دهه بهترین دروازه‌بان سری آ بود. بوفون در پاسخ به این سوال که به نظر او بهترین دروازه‌بان سری آ چه کسی است، گفت:

با نگاهی به گل‌های خورده، نمی‌توان از کسی غیر از زومر اسم برد. برای بسیاری او یک سورپرایز بوده است اما برای من، او فقط چیزی را که قبلاً نسبت به او می‌دانستم تأیید کرد. همیشه حس می‌کردم که زومر، دروازه‌بانی بسیار قابل اعتماد است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا