Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@21:24:48 GMT

۴۸۷ کیلوگرم تریاک در محور اصفهان - دیزیچه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۷۶۲۰

رکنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۴۸۷ کیلوگرم تریاک در محور اصفهان - دیزیچه کشف شد.

مهدی معصوم‌بیگی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق Contraband یک محموله سنگین مواد مخدر، مأموران پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs فرماندهی انتظامی استان اصفهان دست به طراحی عملیاتی برای کشف این محموله زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بر همین اساس خودروی قاچاقچیان که یک دستگاه تریلی اسکانیا بود به سرعت شناسایی و در محور «اصفهان-دیزیچه» متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: در بازرسی صورت گرفته، مقدار ۴۸۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاساز شده بود کشف و توقیف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر همین اساس، راننده خودروی اسکانیا دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

معصوم‌بیگی در پایان با اشاره به همکاری مأموران پلیس شهرستان «خاتم» استان «یزد» با پلیس «اصفهان» در این عملیات گفت: مواد مخدر اثرات جبران‌ناپذیری بر سلامت جامعه می‌گذارد و مبارزه با عاملان تولید، توزیع و فروش مواد مخدر در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار داشته و پلیس هیچ‌گونه مماشاتی با این افراد نخواهد داشت.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این نوزاد تنها نجات یافته هواپیمای مرگ / 3 روز بعد روی آب پیدا شد+عکس دستگیری وزیر اسرائیل در فرودگاه دبی / او بی ادب بود مرگ بازیگری که در خاطره ایرانی ها مانده است! + جزییات تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید! تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس اولین کنسرت زنده 2 خواننده معروف ایرانی به زبان انگلیسی و فارسی در استادیوم آزادی +عکس عکس خاص از خوشگذرانی مهناز افشار در کویر این 9 مرد جوانان تهرانی را به گرداب کیونت می کشاندند + عکس سلاخی همسر و دختر کوچولو با 80 ضربه چاقو ! / در مشهد رخ داد این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قاچاق Contraband پلیس Police مواد مخدر Drugs سلامت اخبار حوادث اصفهان فرمانده انتظامی استان کشف شهرستان تریاک عکس ایران فیلم جوان قتل عجیب زن مرد دختر چربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی ساعت یک و ۱۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف شده است، افزود: این حادثه در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتری نطنز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد اورژانس برای حادثه ابراز کرد: در این حادثه چهار نفر شامل خانم ۵۵ ساله، آقا ۲۹ ساله و ۲ کودک ۵ و ۶ ساله مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۲۴ ساله و نوزاد ۵ ماهه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6098895

دیگر خبرها

  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد