Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-15@05:06:54 GMT

اجرای طرح حمایتی هلال احمر در شهرستانهای استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۷۹۸۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ملارد گفت: طرح حمایتی برای مادران با هدف توزیع بسته های حمایتی بصورت کشوری در دست اجرا است و استان تهران به عنوان پایلوت این طرح را اجرایی کرده است.
حسین کتابدار افزود: در این طرح که به همکاری فرمانداری ها، بخشداری ها و شرکت رفاه در دست اجرا است بیش از 200 هزار بسته اقلام غذایی مورد نیاز مادران خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت شهرستانهای استان تهران بصورت مستمر توزیع می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همزمان با شهرستان ملارد در شهرستانهای ورامین، اسلامشهر، رباط کریم ، پاکدشت و رباط کریم  این طرح اجرایی شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: شناسایی این خانواده ها توسط فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری های استان تهران انجام می شود و داوطلبان جمعیت هلال احمر در امر توزیع این بسته های حمایتی فعالیت می کنند.
کتابدار وی ابراز امیدواری کرد در صورت رضایت بخش بودن، اجرای این طرح در استان تهران هر دو ماه یکبار در تمام شهرستانهای استان تهران  انجام می شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان تهران ملارد صفادشت طرح مادران حمایت از روستاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های هلال‌احمر فارس در ۱۳۴ نقطه از استان مستقر می‌شوند

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس از استقرار تیم‌های امدادی و بشردوستانه این جمعیت در ۱۳۴ نقطه از استان هم‌زمان با فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان فارس، حسین درویشی امروز_ سه شنبه بیست‌ودوم اسفند_ اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳، طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر فارس از بیست‌وچهارم اسفندماه ۱۴۰۲ تا چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ با استقرار ایستگاه‌ها و پست‌های فعال امداد و نجات و بشردوستانه در ۱۳۴ نقطه از استان صورت پذیرفته و نسبت به خدمت‌رسانی به مردم اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۴ هزار و ۹۳۵ نفر روز در این طرح افزود: ۹۱ پایگاه و پست امداد جاده‌ای، امداد کوهستان، کشیک شعبه، امداد هوایی، سگ‌های تجسس، واکنش سریع و مرکز فرماندهی عملیات در سطح استان فعالیت ویژه خواهند داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس به افزایش ۵۸ درصد توان عملیاتی هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: ۲۶۳ دستگاه خودروی عملیاتی شاسی بلند، آمبولانس و کمک‌دار در این طرح فعالیت داشته و کلیه نیروهای عملیاتی هلال احمر استان در حالت آماده‌باش صد درصدی هستند.

درویشی در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی اشاره و خاطر نشان کرد: ۲۳ پایگاه در مبادی ورودی استان و برخی از شهرستان‌ها، راهنمای مسافران نوروزی خواهند بود که در این پست‌ها خدماتی نظیر فضای دوستدار کودک، اجرای طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی در راستای توصیه‌های ایمنی و پیشگیری به رانندگان، خیمه‌های نماز و آموزش‌های کوتاه امدادی مورد نیاز ارائه می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: داروخانه هلال احمر به جز روزهای اول، دهم و سیزدهم فروردین که به صورت آنکال هستند، در تمامی روزهای ایام نوروز فعالیت خواهند داشت.

کد خبر 735603

دیگر خبرها

  • طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان آغاز شد
  • فعالیت ۱۵ پست نوروزی در یزد
  • آمادگی هلال احمر استان یزد برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی
  • بازداشت14 نفر از اعضای هلال احمر فلسطینی
  • استقرار ۳۶ پایگاه نوروزی هلال‌احمر در استان گلستان
  • اجرای پویش "هلال رحمت" همزمان با ماه مبارک رمضان در اردبیل
  • تشکیل خانه هلال در یزد
  • تیم‌های هلال‌احمر فارس در ۱۳۴ نقطه از استان مستقر می‌شوند
  • اجرای پویش هلال رحمت همزمان با ماه مبارک رمضان در اردبیل
  • اجرای پویش «هلال رحمت» همزمان با ماه مبارک رمضان در اردبیل