Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رافائل فن درفارت بعد از مصدومیت های متعدد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فورفورتو، رافائل فن درفارت بازیکن 35 ساله هلندی که سابقه بازی برای تیم های آژاکس، رئال مادرید و تاتنهام را در کارنامه دارد، بعد از دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت های متعدد در ابتدای حضور خود در اسبیرگ دانمارک از دنیای فوتبال وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن درفارت در آگوست 2018 به تیم اسبیرگ در سوپرلیگ دانمارک پیوست اما به دلیل مصدومیت های پی درپی، در این چندماه تنها 55 دقیقه به میدان رفت. حال ستاره سابق تیم ملی هلند که 109 بار برای لاله های نارنجی به میدان رفت و سابقه حضور در فینال جام جهانی 2010 را دارد، حس می‌کند که دیگر توانایی فوتبال بازی کردن را ندارد:

باید همین الان توقف کنم. برای فوتبال بازی کردن به اینجا آمده ام، نه برای ریکاوری و درمان مصدومیت های کهنه ام. می‌خواستم تا سن های بالاتری فوتبال بازی کنم، اما وضعیت اکنون به این شکل پیش نمی‌رود. می‌توانم بابت تمامی سال هایی که اجازه فوتبال بازی کردن را داشتم شکرگزار باشم. از تمامی هم تیمی ها، کادرها و هواداران آمستردام آرنا، فولکسپارک اشتادیون، وایت هارت لین و برنابئو تشکر کنم.

جوایز زیادی را چه در عرصه فردی و چه در عرصه تیمی به همراه باشگاه ها و تیم ملی خود کسب کرده ام. در تمامی این سال ها قادر بودم فوتبال بازی کنم و در مقابل برخی از بزرگترین بازیکنان فوتبال به میدان روم و بازی در زیباترین استادیوم های جهان را تجربه کنم. وقایعی که شاید حتی رویای آن را نیز در ذهن خود نداشتم.

فن درفارت در سال 2002 به عنوان استعداد جوان فوتبال انتخاب شد و در سال 2003 جایزه پسرطلایی (بهترین بازیکن زیر 21 سال دنیای فوتبال) را از آن خود کرد.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی هلند رئال مادرید اختصاصی تاتنهام آژاکس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی دنیای فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از حضور قطعی مهدی طارمی تا پیوستن سرمربی فاینورد به لیورپول را در بسته حواشی فوتبال جهان مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حواشی دنیای فوتبال
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم