Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اهالی یک خانواده در اوج تعجب و وحشت با صحنه ای عجیب در اتاق خانه خود مواجه شدند.

حجم ویدیو: 4.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

یکی از اعضای خانواده ای در آمریکا مدتی بود که صداهای عجیب و ترسناکی از درون خانه اش می شنید. بنابراین با مرکز مراقبت از حیوانات تماس گرفت و از مسئولان آن درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموری که از سوی این مرکز برای کشف سرچشمه صداهای مرموز آمد، پس از تخریب ناحیه ای از دیوار که صدا از آن به گوش می رسید ،با افعی عظیم الجثه ای که در آنجا جا خوش کرده بود مواجه شد. صحنه ای که اهالی خانه را وحشت‌زده کرد.
طبق گزارش ها طول این افعی به 4.5 متر می رسد که پس از خروج آن را به مرکز مراقبت از حیوانات انتقال دادند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این نوزاد تنها نجات یافته هواپیمای مرگ / 3 روز بعد روی آب پیدا شد+عکس دستگیری وزیر اسرائیل در فرودگاه دبی / او بی ادب بود این پسر فقط سراغ دختران آبادانی می رفت مرگ بازیگری که در خاطره ایرانی ها مانده است! + جزییات تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید! تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس اولین کنسرت زنده 2 خواننده معروف ایرانی به زبان انگلیسی و فارسی در استادیوم آزادی +عکس دولت برای سهمیه بندی بنزین آماده شد دردسر پیام‌های عاشقانه زن جوان برای شوهرش سواستفاده از مجری زن ایرانی در کشورهای عربی +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث وحشت فیلم عجیب صحنه یک خانواده عکس ایران فیلم جوان قتل مرد عجیب زن دختر چربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی