Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مسئولان برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا بامداد فردا وارد تهران می‌شوند و همراه خود جام قهرمانی مسابقات آسیا را به تهران می‌آورند.

مدیرکل مسابقات باشگاهی، مدیر رسانه‌ها و روابط عمومی، مدیر ایمنی استادیوم‌ها و مدیر بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا بامداد فردا (سه‌شنبه 15 آبان) ساعت 3:35 از مسقط وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شوند و جام قهرمانی مسابقات 2018 - آسیا را به تهران می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن، ساعت 18:30 روز شنبه، 19 آبان‌ماه در ورزشگاه آزادی Freedom برگزار می‌شود. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این نوزاد تنها نجات یافته هواپیمای مرگ / 3 روز بعد روی آب پیدا شد+عکس دستگیری وزیر اسرائیل در فرودگاه دبی / او بی ادب بود این پسر فقط سراغ دختران آبادانی می رفت مرگ بازیگری که در خاطره ایرانی ها مانده است! + جزییات تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید! تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس اولین کنسرت زنده 2 خواننده معروف ایرانی به زبان انگلیسی و فارسی در استادیوم آزادی +عکس سوزاندن چربی شکمی با نسخه جوش شیرینی سلاخی همسر و دختر کوچولو با 80 ضربه چاقو ! / در مشهد رخ داد کلاهبرداری با دوربین‌های لخت‎کن / پلیس فتا هشدار داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پرسپولیس آزادی Freedom کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا عکس تهران قهرمانی عکس ایران فیلم جوان قتل مرد عجیب زن دختر چربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز پنجشنبه، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و سه بوکسور کشورمان به میدان رفتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این، جان پائول از فیلیپین را شکست داده با گانبولد از مغلوستان بالای رینگ رفت و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که ابتدا ویمارشانا از سریلانکا را مغلوب کرده با مادامینوف ازبکستانی رقابت کرد و با قبول شکست، از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که در مرحله قبلی، کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کرد با آکالیکوف از قزاقستان روبه‌رو شد و با قبول شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

فردا جمعه مبارزات نیمه‌نهایی آغاز می‌شود، که سه نماینده تیم جوانان ایران با هدایت رضا مهدی‌پور به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی با اسرویلوف از ازبکستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی با راتهیل از هند مبارزه خواهند کرد.

کد خبر 6095238

دیگر خبرها

  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا