Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@19:22:58 GMT

تظاهرات در بحرین

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۸۷۵۱

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی منامه پست بحرین، ­مردم بحرین در اعتراض به حکم صادر شده از سوی دادگاه تجدید نظر این کشور مبنی بر حبس ابد شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق تظاهرات کردند.
برخی از شهرها و روستاهای بحرین در اعتراض به حکم حبس ابد دادگاه تجدید نظر این کشور علیه شیخ علی سلمان و دو تن از نمایندگان سابق پارلمان شاهد تظاهرات گسترده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تظاهرکنندگان بحرینی با برگزاری تجمع همبستگی با دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق احکام صادر شده از سوی دادگاه تجدیدنظر رژیم آل خلیفه را فاقد مشروعیت دانستند.
ساکنان شهرک «البلاد القدیم» نیز با برگزاری تجمع همبستگی نزدیک منزل شیخ علی سلمان حکم سیاسی رژیم آل خلیفه را مبنی بر حبس ابد وی محکوم کردند.
ساکنان این شهرک با در دست داشتن تصاویر شیخ علی سلمان شعارهای انقلابی سر دادند و آزادی فوری او و همچنین سلب اتهامات ساختگی علیه وی را خواستار شدند.
دادگاه تجدید نظر بحرین دیروز با لغو حکم تبرئه شیخ علی سلمان، او را به حبس ابد محکوم کرد.
دادگاه بحرین همچنین «حسن سلطان» و «علی الاسود» دو نماینده سابق پارلمان این کشور را به اتهام جاسوسی برای قطر به حبس ابد محکوم کرد.
رژیم آل خلیفه این سه رهبر مخالفان بحرینی را در پی شرکت در مذاکرات حل بحران سال 2011 در چارچوب ابتکار عمل آمریکایی -عربی به جاسوسی برای قطر متهم کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شيخ سلمان تظاهرات بحرين شيخ علي سلمان حکم دادگاه الوفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود

سریال «نون‌خ» پخش خود را از فصل‌یک آغاز کرد؛ سریالی که به مرور به اوج رسید و شخصیت‌های آن میان مخاطبان جا افتاد که یکی از آنها نقش سلمان بود. کاظم نوربخش با سریال نون‌خ و نقش سلمان یک‌شبه ره صدساله را در بازیگری رفت.

پررنگ‌شدن این کاراکتر از فصل‌دوم شروع و در فصل‌های بعدی سریال به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها و چهره‌ها تبدیل شد و برای نوربخش شهرت زیادی را به ارمغان آورد و او ازجمله بازیگران شناخته‌شده کردستان و شهرستان بیجار است که عمده فعالیت‌هایش به حضور روی صحنه متمرکز بوده است.

او توسط سعید آقاخانی که همشهری اوست و سابقه آشنایی و دوستی با هم دارند، برای بازی در این سریال دعوت شد. 

کاظم نوربخش درباره فصل پنجم نون خ و بازخوردهایش گفت: در فصل پنجم نون خ با شیرین ازدواج کردم و این فصل سریال سختی‌های خاص خودش را داشت.

وی ادامه داد: البته ما قرار بود ماه عسل برویم، اما درگیر داستان‌های فصل پنجم شدیم و تا روز آخر با سختی این قصه همراه بودیم و نتوانستیم ماه عسل خود را ادامه بدهیم.

نوربخش عنوان کرد: از فصل اول که این سریال پخش شد مردم خیلی به ما لطف داشتند و تا همین الان شرمنده محبت مردم هستیم.همیشه دوست دارم دل مردم شاد و لب آنها خندان باشد و هر کاری که انجام می‌دهیم برای مردم است.

وی درباره سختی‌های این فصل تصریح کرد: هر سریالی حتی سریال‌هایی که در خانه تصویربرداری می‌شوند سختی‌های خاص خود را دارند، اما سریالی که لوکیشن ثابت نداشته باشد و همیشه در جاده و مینی‌بوس باشد سختی‌های بیشتری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • قابی از زحمات تیم سلمان
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی