Web Analytics Made Easy - Statcounter

جباری می گوید استقلال در یارگیری ضعیف عمل کرده است.

طرفداری- پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید در انتخاب نیومایر و گرو عجولانه تصمیم گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه دومین سالگرد مراسم درگذشت منصور پورحیدری اظهار کرد:

کاش موقعی به اینجا می‌آمدیم که منصور هم زنده بود و باهم به این مراسم می‌آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه او دیگر در بین ما نیست و افسوس می‌خوریم که آدمی را که در دوران بازیگری‌اش همیشه هم رکاب بودیم را از دست دادیم. او مرد بسیار خوب، مهربان و با معرفتی بود. خصوصیات اخلاقی بسیار خوبی داشت. ما غیر از شب‌هایی که به منزل می‌رفتیم همیشه باهم بودیم و در یک اتاق زندگی می‌کردیم. خیلی ناراحتیم که او را از دست دادیم ان‌شاءالله که روحش شاد باشد.

او در مورد وضعیت باشگاه استقلال گفت:

سال گذشته ما در یارگیری ضعیف عمل کردیم چون در وضعیت مالی خوبی قرار نداشتیم. شفر کار را روبه راه کرد ولی در امسال هم نتوانستیم یار خوبی را به تیم اضافه کنیم. ولی آینده خوبی داریم. به نظرم ما در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد بد نویمایر و گرو در استقلال گفت:

آن‌ها نمی‌توانند جواب‌گوی استقلال باشند. باید به دنبال جایگزین‌های بهتری برای این دو باشیم. باید یک مقدار بررسی بهتری روی این دو بازیکن صورت می‌گرفت. یک مقدار عجولانه روی انتخاب این دو بازیکن تصمیم‌گیری گرفته شده است و باعث شده تا هزینه کلانی روی باشگاه تحمیل شود.

او در مورد تبعیض بین استقلال و پرسپولیس با توجه به رسیدگی‌های انجام شده گفت:

مسلما این مساله بوده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس