Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ وی امروز (دوشنبه) در دیدار هیاتی از وزارت دفاع انگلیس گفت که ادعاهای اسرائیل در شرایطی مطرح می شود که تجاوزات آن به حاکمیت لبنان ادامه دارد.

«بنیامین نتانیاهو» چند هفته پیش در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با نمایش تصاویری مدعی شد که سه مرکز موشکی متعلق به حزب الله لبنان در مناطق اطراف فرودگاه بین المللی «رفیق الحریری» در جنوب بیروت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به تازگی رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که مقام های این رژیم از طریق فرانسه به مقام های لبنان پیام هشدار آمیزی داده که باید این مراکز بسته شود وگرنه رژیم صهیونیستی علیه آنجا دست به اقدام خواهد زد.

لبنان پیش از این نیز وجود مراکز موشکی حزب الله در این منطقه را رد کرده بود.

در همین حال «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله چندی پس از ادعاهای نتانیاهو، تلاش برای تایید و نفی آن را بازی در زمین دشمن خواند و گفت: هیچ نظری درباره ادعاهای نتانیاهو به رسانه ها ندادیم و هرگز در آینده نیز در این موضوع حرفی نخواهیم زد، چرا که این کار، دادن اطلاعات مجانی به دشمن است.

حزب الله بارها اعلام کرده که دارای توان موشکی بالایی است و در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان، آماده هدف قراردادن مناطق اشغالی است.

رئیس جمهوری لبنان امروز همچنین بار دیگر خواستار بازگشت پناهجویان سوری به کشورشان و منوط نشدن این مساله به راه حل سیاسی شد.

وی بر وحدت سرزمینی سوریه تاکید کرد و نسبت به هرگونه تجزیه این کشور هشدار داد.
حدود یکی و نیم میلیون آواره سوری در لبنان حضور دارند.

طی هفته ها و ماه های اخیر با بهبود اوضاع امنیتی در سوریه، بازگشت آوارگان به کشورشان با سرعت بیشتری انجام شده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرودگاه بیروت دروغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی