Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:42:03 GMT

سینا صنعت ایذه نایب قهرمان لیگ برتر کشتی فرنگی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۹۲۸۰

سینا صنعت ایذه نایب قهرمان لیگ برتر کشتی فرنگی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم سینا صنعت ایذه که به عنوان تنها نماینده خوزستان در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده بود، عصر دوشنبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران ، پس از پیروزی مقابل تیم شهدای مدافع حرم قم به دیدار پایانی این بازی‌ها رسید.
این تیم که با اکثریت کشتی‌گیران بومی و جوان پا به این مسابقات گذاشته بود در دیدار نهایی مقابل تیم بیمه رازی اردبیل قرار گرفت و در نهایت با نتیجه هشت بر 2 تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم سینا صنعت ایذه با قبول این شکست، با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان را بدست آورد.
مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، آذر امسال با حضور تیم‌های برتر جهان، در استان اردبیل انجام خواهد شد.
سیناصنعت ایذه سابقه یک عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه خود دارد.
9434/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بازی صنعت قم کشتی فرنگی لیگ برتر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: برای شاد کردن دل مردم به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک هستم.

دریافت 22 MB

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده فرنگی کار سنگین وزن ایران و دارنده مدال طلای جهان در حاشیه رقابت های جام تختی در جمع خبرنگاران درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان تنها متعلق به من نیست و متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی جام تختی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی‌ استان کمک می‌کند.

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید، گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کسی ناامید به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردوها از ۱۸ اردیبهشت شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، خاطرنصان کرد: اولین درخواست من این است که بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. قطعا این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پایان درباره کادر فنی تیم ملی گفت: رنگرز شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟