Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه خانواده در دین اسلام به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی محسوب می شود، گفت: اگر روابط در این کانون بهتر شود، افراد سالم وارد جامعه خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما،بعد از ظهر امروز  کارگاه آموزشی طرح ملی گفتگوی خانواده با هدف ارائه آموزش های لازم برای افزایش گفتمان در بین خانواده ها به منظور  کاهش اختلافات خانوادگی در اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبا محمدلو  مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری اردبیل در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه  خانواده در دین اسلام به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی محسوب می شود، گفت: اگر روابط در این کانون بهتر شود، افراد سالم وارد جامعه خواهند شد.

وی تصریح کرد: هر چه خانواده ها از آسیب های ارتباطی و اجتماعی مصون تر باشند ، به همان میزان جامعه نیز سالم و کم آسیب خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه ناآگاهی والدین و نبود آموزش های لازم به زوجین در حین ازدواج باعث بروز مشکلاتی در پنج سال اول زندگی می شود، بیان داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی برای زوجین می تواند در کاهش این مشکلات تاثیرگذار باشد.

محمدلو اضافه کرد: هنر زن بودن و هنر مرد بودن در خانواده ها کمرنگ شده که با اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده، امید می رود آگاهی های لازم به زن و مرد و فرزندان ارائه شود.

این کارگاه با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی، مدیران فرهنگی، مسئولان بهداشتی و دانشجویان در محل استانداری اردبیل به مدت دو روز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی