Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم پورحیدری گفت: منصور پورحیدری هیچگاه در استقلال سهم خواهی نکرد. همیشه از نظر اخلاقی سرآمد بود و خصلت نیکو او ورد زبان همه بود. یاد و خاطره او در نزد خانواده استقلال و جامعه ورزش باقی می ماند و اگر کاری انجام دادیم، بر حسب وظیفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم با استعانت از یاد منصور خان و خداوند استقلال به روز‌های اوج بازگرده. بنده همه تلاشم را می‌کنم.
او افزود: برای اولین بار در تاریخ و بزودی با حمایت صندوق و کمیته پیشکسوتان، باشگاه پیشکسوتان استقلال را تأسیس می کنیم. دست پیشکسوتان فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی و همه را می بوسم. دکتر سلطانی فر جلسه داشت و در این مراسم حاضر نشدند اما از آقایان داورزنی، احمدی و شاهرخ شهنازی که در این مراسم حضور دارند تشکر می کنم. دکتر سلطانی فر برای این جلسه به من پیام دادند و نام و یاد ایشان را گرامی داشتند و او را چهره ای فراموش نشدنی در ورزش معرفی کرد.
 
امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال ضمن قدردانی از حاضران در این مراسم از آقایان پروین، واعظ آشتیانی، اولیایی و قریب برای حضور در این مراسم به صورت ویژه قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال بسکتبال فوتبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، «سینما زاویه» به تهیه‌کنندگی رقیه زهرا پرندآور امشب شانزدهم اردیبهشت ماه با نگاهی به فیلم «مست عشق» به بحث و بررسی درباره تعلیم و تربیت از نگاه سینما می‌پردازد.  

اجرای این برنامه به عهده وحید رونقی است و در میز سینمای ایران فیلم «مست عشق» با حضور زینب احقر مدرس دانشگاه و محمد قربانی منتقد سینما مورد بحث قرار می‌گیرد.   

در بخش دیگری از این برنامه حسام آبنوس با واکاوی «مست عشق» و «کیمیا خاتون» روایت سینما از معلم عشق را بررسی می‌کند.  

میز سینمای جهان این هفته «سینمازاویه» به فیلم «جاماندگان» محصول ۲۰۲۳ می‌پردازد.  

فاطمه دلاوری پاریزی در بخش دیگری از برنامه با عنوان «تعلیم و تربیت به سبک پاندای کنگ‌فوکار» موضوع تعلیم و تربیت را در سینمای کودک و برای کودکان بررسی می‌کند.  

بحث‌ و گفت‌وگو درباره اخبار سینمای ایران در این هفته بر عهده الهه زواره‌ئیان خبرنگار سینمایی است.  

«سینما زاویه» به سردبیری مریم شوندی و پیمان خزلی و تهیه‌کنندگی رقیه پرندآور، یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۲ روی موج رادیو گفت‌وگو می‌رود.

دیگر خبرها

  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • مشکل امیرحسین زارع چیست؟
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم