Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سخنانی گفت که بازگشت تحریم‌های آمریکا بر ایران با هدف تغییر رفتار این کشور و عدم ساخت موشک‌های بالستیک است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با یک رسانه صهیونیستی گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا حداکثر فشار‌ها را بر ایران وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در گفت: وگو با نشریه «عاروتص شوع» که غروب یکشنبه صورت گرفت، گفت: «دولت ترامپ برای مجبور ساختن ایران به رها کردن برنامه ساخت سلاح اتمی و حمایت از تروریسم در خاورمیانه، اعمال فشار‌های حداکثری بر تهران را آغاز کرده است.»

بولتون در این مصاحبه مدعی شد که اعمال مجدد تحریم‌های اقتصادی واشنگتن علیه ایران نشانه عزم دولت آمریکا در وادار کردن ایران در کنار گذاشتن برنامه ساخت موشک‌های بالستیک و حمایت از گروه‌های تروریستی است.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: «رئیس جمهور مصمم به اعمال فشار حداکثری بر ایران نه تنها به خاطر برنامه ساخت سلاح اتمی بلکه تداوم حمایت از تروریسم، ساخت موشک‌های بالستیک و فعالیت‌های بدخیم این کشور در خاورمیانه است.»

بولتون این سخنان را تنها چند روز بعد از اعلام اعمال مجدد تحریم‌ها از سوی دولت ترامپ بر ایران بیان کرد.

جان بولتون در خاتمه اظهار داشت: «ما قصد داریم همه فشار‌ها را بر ایران وارد کرده تا قادر به تغییر رفتار آن‌ها باشیم. این روش شبیه دولت "باراک اوباما" رئیس جمهور سابق نیست و بسیار سخت و با دقت اجرا می‌شود.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جان بولتون دشمنی آمریکا دونالد ترامپ عاروتص شوع غرب آسیا خاورمیانه تحریم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به بهانه جدید دولت آمریکا برای اعمال تحریم‌های تازه علیه مسکو اعلام کرد که اتهامات آمریکا علیه روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین نفرت‌انگیز و بی‌اساس است

دیروز چهارشنبه دولت آمریکا تحریم هایی را علیه نیروهای دفاع رادیویی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه و همچنین تعدادی از موسسات، شرکت ها و مقامات آنها اعمال کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا در توضیح اعمال این تحریم‌های جدید بدون ارائه سند و مدرکی اعلام کرد که «روسیه ظاهراً از ماده سمی کلروپیکرین در اوکراین استفاده کرده است»

به نوشته اسپوتنیک وزارت خارجه آمریکا همچنین از توجه به حقایق متعدد دربارهاستفاده از سلاح های شیمیایی توسط نیروهای مسلح اوکراین خودداری می کند.

کد خبر 6094882

دیگر خبرها

  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • ۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • اعمال حق تأهل در حقوق کارگران به میزان ۵۰۰ هزار تومان