Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از صدای آمریکا، دو روز مانده به انتخابات میاندوره‌ای در ایالات متحده، تازه ترین نظرسنجی چند شبکه خبری آمریکا از برتری نسبی دموکرات‌ها در انتخابات پیش رو خبر می دهد.

 

شبکه ان‌بی‌سی می گوید در تازه ترین نظرسنجی که به طور مشترک با واحد افکار سنجی روزنامه «وال استریت جورنال»‌ انجام داد، رای دهندگان ۷ درصد بیشتر به دموکرات ها در انتخابات پیش رو اقبال نشان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز سه شنبه انتخابات برای انتخاب ۴۳۵ نماینده مجلس نمایندگان، ۳۵ کرسی سنا و چندین فرماندار ایالت‌ها برگزار می شود. از چند روز پیش انتخابات زودهنگام در برخی ایالت ها نیز شروع شده است.

 

در حال حاضر، اکثریت دو مجلس نمایندگان و سنا در دست جمهوریخواهان حامی پرزیدنت ترامپ است.

 

نظرسنجی ان‌بی‌سی و وال استریت جورنال می گوید رای دهندگان آمریکایی ۵۰ درصد گفته‌اند به دموکرات ها تمایل دارند و ۴۳ درصد گفته اند به جمهوریخواهان رای می دهند.

 

در این نظرسنجی همچنین درباره رضایتمندی از پرزیدنت ترامپ نیز پرسیده شده که ۴۶ درصد کار او را تایید کرده و ۵۲ درصد مخالف هستند. میزان رضایتمندی از عملکرد پرزیدنت ترامپ به نسبت سال گذشته رشد داشته است.

 

این نظرسنجی در سه روز اول ماه نوامبر برگزار شد.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بین الملل انتخابات جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادق خان باز هم شهردار لندن شد

صادق خان به نمایندگی از حزب کارگر در انتخابات محلی، شوراها و شهرداری‌ها پیروز و برای سومین بار متوالی شهردار لندن شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بی بی سی، نتایج شمارش آرا 14 ناحیه لندن نشان می‌دهند که صادق خان با جذب 43.8 درصد کل آرا پیروز انتخابات شهرداری لندن شده است.

بر اساس این آمار میزان محبوبیت حزب کارگر 3.8 درصد افزایش داشته است. این در حالی است که سوزان هال، نماینده حزب محافظه‌کار و رقیب آقای خان، تنها 32.7 درصد آرا را به دست آورده که حکایت از افت 2.6 درصدی این حزب دارد.

نتایج انتخابات محلی شوراها در انگلیس و ولز شکست گسترده حزب حاکم محافظه‌کار و پیروزی حزب کارگر را در کسب کرسی‌های شورای شهرها نشان می‌دهد.

شهردار لندن: باید به ایرانی‌ها تبریک گفت/ آنها در مقابله با کرونا از ما جلوتر هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد