Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده جوان پاپ ایران و یکی از چهره‌های محبوب حال حاضر موسیقی ایران است، روز شنبه در افتتاح بازی پایانی لیگ قهرمانان 2018 آسیا، در ورزشگاه آزادی اجرای زنده موسیقی خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، محسن ابراهیم‌زاده خواننده جوان و پاپ موسیقی کشورمان، پیش از بازی روز شنبه در ورزشگاه آزادی برای هواداران پرسپولیس، موسیقی زنده اجرا خواهد کرد تا بزرگترین کنسرت ممکن در ایران را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که پیش از این گفته شده بود بهنام بانی و شهاب مظفری خواننده کنسرت بزرگ ورزشگاه آزادی در روز شنبه برای فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.


ابراهیم‌زاده که متولد سال 1366 است با اجرای تیتراژ برنامه مهتاب به چهره‌ای شناخته شده در موسیقی تبدیل شد و به سرعت به یکی از چهره‌های محبوب در این عرصه بدل گردید.


اجرای زنده موسیقی در کنار برنامه‌های دیگری که برای تماشاگران تدارک دیده می‌شود از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی به حساب می‌آید. در این میان قرعه به نام این هنرمند کشورمان افتاد تا در اولین بازی پایانی لیگ قهرمانان که به میزبانی ایران انجام می‌شود، حضور پیدا کند.

 

لیگ قهرمانان آسیا ژاپن ورزشگاه آزادی کاشیما پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ژاپن ورزشگاه آزادی کاشیما پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود داور فینال آسیا شد

به گزارش ورزش سه، مسابقه فینال جام ملت های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!