Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 2 فریبکار حرفه‌ای با نقشه ای ماهرانه اقدام به کلاهبرداری از 166 نفر در مشهد کردند.

سردار محمد کاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی اعلام شکایت جمعی از شهروندان مشهدی مبنی بر اینکه افرادی با تاسیس یک شرکت دروغین تور‌های زیارتی در مشهد با ترفند ثبت نام برای سفر زیارتی اربعین مبالغی را از آن‌ها کلاهبرداری Fraud و مدیران شرکت فراری شده اند دستورات لازم با توجه به جریحه دار شدن احساسات پاک شاکیان پرونده برای بررسی موضوع صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مجرب مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس Police آگاهی استان وارد عمل شدند و بررسی‌های اولیه آن‌ها حاکی از آن بود که متهمان در سایت دیوار و همچنین با تبلیغات خیابانی و کوچه به کوچه با این ترفند که افرادی بانی پشتیبانی از این تور زیارتی شده و متقاضیان می‌توانند با پرداخت نیم بهای هزینه سفر به عتبات عالیات مشرف شوند، احساسات پاک مذهبی خانواده‌های زیادی را جریجه دار کرده اند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متقاضیان این سفر زیارتی در راس ساعتی مقرر به راه آهن مشهد می‌روند، اما متوجه می‌شوند که فریب افراد کلاهبردار را خورده اند.
وی اظهار داشت: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با اقدامات گسترده اطلاعاتی و ردزنی‌های علمی یکی از عاملان این اقدام کلاهبردارانه که به جنوب کشور رفته بود را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: کارآگاهان همچنین در ادامه تحقیقات خود، متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر کردند.
سردار تقوی اظهار داشت: ۱۶۶ شاکی پرونده که مبالغی بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان پرداخته اند از این متهمان اعلام شکایت کرده اند و تحقیقات گسترده پلیسی برای کشف دیگر ابعاد مبهم این کلاهبرداری ادامه دارد.
وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه خود با اظهار ندامت و پشیمانی اعتراف کرده اند با اجاره یک دفتر، نقشه کلاهبرداری را عملی کرده اند و افراد زیادی را فریب داده اند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این نوزاد تنها نجات یافته هواپیمای مرگ / 3 روز بعد روی آب پیدا شد+عکس دستگیری وزیر اسرائیل در فرودگاه دبی / او بی ادب بود این پسر فقط سراغ دختران آبادانی می رفت مرگ بازیگری که در خاطره ایرانی ها مانده است! + جزییات تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید! تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس اولین کنسرت زنده 2 خواننده معروف ایرانی به زبان انگلیسی و فارسی در استادیوم آزادی +عکس بلای شومی که بر سر زن جوان آمریکایی در سرویس بهداشتی هواپیما آمد این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس لحظه حمله مار به یک مرد + تصویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سفر کلاهبرداری Fraud کلاهبرداری پلیس Police سفر اخبار حوادث شهروند مشهد کلاهبرداری قربانی ۲ شیاد عکس ایران فیلم جوان قتل عجیب مرد زن دختر چربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: براساس آمارهای سال گذشته، تست اعتیاد بیش از ۴۰ درصد متکدیان جمع‌آوری شده، مثبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مهدی ابراهیمی با بیان اینکه تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، اظهار کرد: برهمین اساس، طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی را در دستورکار خود داریم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۷۰۰ نفر متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شده‌اند، گفت: ۷۵ درصد این افراد «آقا»، ۱۹ درصد «بانوان» و شش درصد هم کودکان زیر ۱۸ سال هستند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد افزود: متاسفانه تست اعتیاد بیش از ۱۸۹۰ نفر از متکدیان، مثبت بوده است که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد: علاوه بر این، ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته است و در همین قالب، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند.

ابراهیمی اظهارکرد: متاسفانه شایع‌ترین موضوع در پدیده تکدی‌گری، سوءاستفاده از احساسات زائرین و مجاوران است که متکدیان حرفه‌ای با شیوه‌های متنوع و مختلفی همچون استفاده از عروسک به‌جای نوزاد و تغییر ظاهر از مرد به زن، به تکدی‌گری می‌پردازند.

وی گفت: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است.

کد خبر 749308

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند