Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، نیروی هوایی آمریکا با انتشار تصاویری، از رهگیری خطرناک یک هواپیمای متعلق به نیروی هوایی این کشور از سوی جنگنده روسی بر فراز دریای سیاه خبر داد.
نیروی هوایی آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر خبری فوری منتشر و در آن اعلام کرد: یک فروند جنگنده SU-27 روسیه یک فروند هواپیمای آمریکایی از نوع EP-3 (هواپیمای شنود الکترونیک) را بر فراز دریای سیاه رهگیری کرد و در جریان آن، جان خلبانان و خدمه این هواپیما در معرض خطر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه توئیت نیروی هوایی آمریکا، آمده است: هواپیمای متعلق به نیروی هوایی آمریکا در چارچوب قوانین بین المللی در حال انجام عملیات بود و اقدام تحریک کننده ای نسبت به هواپیمای روسی انجام نداده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جنگنده روسي رهگيري امريکايي درياي سياه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش ایسنا، دانمارک پس از دریافت تاییده از آمریکا، ۲۴ جنگنده اف-۱۶ خود را به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار به آرژانتین می‌فروشد.

«ترولس لوند» وزیر دفاع دانمارک روز سه‌شنبه با «لوئیس پتری» همتای آرژانتینی خود در بوینس‌آیرس دیدار و قرارداد فروش این جنگنده‌ها را امضا کرد.

بلومبرگ نوشت این کشور واقع در منطقه نوردیک اروپا پیشتر ۱۹ فروند جنگنده اف-۱۶ خود را به اوکراین هبه کرده بود و قرار است ناوگان هوایی کنونی خود را با جنگنده‌های «اف-۳۵» جایگرین کند؛ با این حال تحویل جنگنده‌های جدید به کپنهاگ به دلیل موانع فناوری در شرکت «لاکهید مارتین» آمریکا، با تاخیر مواجه شده است.

وزیر دفاع دانمارک گفته انتظار می‌رود تحویل اف‌-۱۶‌ها به آرژانتین در «سال‌های پیش‌رو» انجام شود و عقد این قرارداد با «هماهنگی نزدیک» آمریکا انجام شده است.

برخلاف اعمال سیاست‌های ریاضت اقتصادی از سوی دولت «خاور میلی» در آرژانتین، اما او تاکید کرده قصد دارد توانایی‌های دفاعی این کشور را تقویت کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888825

دیگر خبرها

  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • مقایسه دو جنگنده قدرتمند آمریکا/ عکس
  • این جنگنده هولناک روسی کیف اوکراین را به هم ریخت
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان