Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مردی که هفته گذشته به ۱۹ سال حبس برای مشارکت در جرایم سازمان‌یافته محکوم شد، ۱۱ نفر را در یک دفتر پستی در شهری در شمال ایتالیا به گروگان گرفت.

بنا به اعلام رسانه‌های داخلی ایتالیا، «فرانسیسکو آماتو» که هفته گذشته برای مشارکت در جرایم سازمان یافته به 19 سال حبس محکوم شده بود، به گروگانگیری در یک دفتر پستی در شمال ایتالیا اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرد گروگان‌گیر با حمل یک چاقوی بزرگ 12 نفر را در یک دفتر پستی در شهر Pieve Modolena در شمال ایتالیا به گروگان hostage گرفت. این فرد سپس خواستار ملاقات با ماتئو سالوینی، وزیر کشور و الیزابتا ترنتا، وزیر دفاع ایتالیا شد.
آماتو اندکی بعد 7 نفر از مراجعان به دفتر پستی و یک نفر از کارمندان آن را آزاد کرد. در حال حاضر 4 نفر از گروگان‎ها هنوز در داخل ساختمان دفتر پستی هستند. ساختمان دفتر پستی هم‌اکنون در محاصره نیروهای پلیس Police قرار دارد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درگیری باورنکرنی امام جمعه و بخشدار برای سخنرانی 13 آبان ! + فیلم ماجرای پیکان ضدگلوله مورد نظر رهبر انقلاب + عکس خاطره تلخ این 166 زن و مرد مشهدی از اربعین امسال / آن ها به کربلا نرسیدند ! وصیت نامه شهیدی که «آچار فرانسه» سردار سلیمانی بود + تصاویر هشدار جدی / ریزش سنگ در جاده چالوس این نوزاد تنها نجات یافته هواپیمای مرگ / 3 روز بعد روی آب پیدا شد+عکس این پسر فقط سراغ دختران آبادانی می رفت تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید! تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد مرگ بازیگری که در خاطره ایرانی ها مانده است! + جزییات این 9 مرد جوانان تهرانی را به گرداب کیونت می کشاندند + عکس کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه گروگانگیری گروگان hostage پلیس Police اخبار حوادث حبس نجات گروگان زندانی دفتر عکس ایران فیلم جوان عجیب قتل مرد زن دختر چربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه