Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@17:02:21 GMT

شفر: تساوی نتیجه بدی نبود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۰۶۷۲

به گزارش پارس نیوز، 

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از دیدار مقابل ماشین‌سازی گفت: در نیمه اول فرصت داشتیم که به برتری برسیم. علی کریمی در این نیمه اول مصدوم شد و این اتفاق ما را از اهداف خود دور کرد.

او تصریح کرد: ماشین سازی ضد حملات خوبی را برنامه ریزی کرده بود. اگر دقایق بازی را کنار هم قرار دهیم مشاهده می‌کنیم که تساوی نتیجه بدی هم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی را هم مثل منتظری چند هفته‌ای در اختیار نداریم.

شفر تاکید کرد: نکته‌ای که به بازیکنانم گفتم این بود که با توپ‌های بلند بازی نکنند و صبر کنند حریف اول حمله کند. در نیمه دوم تبریزی و صیادمنش فرصت خوبی داشتند، اما از دست رفت.

سرمربی استقلال گفت: بازیکنان جوان باید تجربه به دست بیاورند. در این چند هفته نتایج خوبی کسب نکردیم و امروز هم سعی کردیم پیروزی را از آن خود کنیم، اما نشد. امیدوارم بهتر شویم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: حریف دنبال ضد حمله بود. نمی‌شد با پاس بلند به گل برسیم، چون دروازه بان ماشین سازی قد بلندی داشت. در تیم ما هیچ‌کس بزرگتر از باشگاه استقلال نیست و نظم تیمی از همه چیز برای من مهم‌تر است.

شفر ادامه داد: بازی با سپاهان را دیدید، بازیکن سپاهان خودش را به زمین زد و داور پنالتی گرفت، اما کمک داور تصمیم داور را برگرداند. امروز هم مشابه این اتفاق افتاد و داور باهوش عمل کرد. این بازیکنانی که امروز بازی کردند قبل از این در کنار هم بازی نکردند.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال علی کریمی بازی استقلال دروازه بان باشگاه استقلال زمین استقلال باشگاه استقلال دروازه بان سرمربی تیم فوتبال استقلال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تاجیکستان به عنوان صدرنشین گروه سوم مسابقات که کره جنوبی و ژاپن در آن حذف شدند، با کسب 5 امتیاز از 3 مسابقه به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود و در سوی دیگر تیم ملی فوتسال افغانستان با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه چهارم با 4 امتیاز پشت سر شاگردان شمسایی که 9 امتیازی شدند به این مرحله راه پیدا کردند.

تاجیکستان شروعی خوب در این مسابقه داشت  و تا دقیقه 16 چند موقعیت خوب روی دروازه افغانستان ایجاد شد. سالوموف در دقیقه 16 جعفری را وادار به مهار هوشمندانه دیگری کرد، اما افغانستان هم بیکار ننشست و در دقایق پایانی نیمه اول با ایجاد یک حمله خطرناک تا آستانه گلزنی پیش رفت.

اما این تاجیکستان بود که در جریان بازی دروازه را باز کرد و حرکت کومرون علی اف به سمت چپ منجر به سانتری شد که رضا حسین پور دو دقیقه قبل از وقت استراحت نیمه اول به یک گل به خودی تبدیل کرد.

امتیازات تنها سه دقیقه پس از شروع مجدد به تساوی رسید و فرزاد محمودی با ضربه‌ای موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. پس از آن افغانستان در دقیقه 26 نزدیک بود که پیش بیفتد که یک توپ بلند در زمین به سر کاظمی رسید ولی توپ به تیرک برخورد کرد و به گل نرسید.

نکته قابل توجه این مسابقه این بود که 4 دقیقه مانده به پایان مسابقه گلاره ناظمی داور مسابقه به دلیل خطای یوروف تیم تاجیک را 4 نفره کرد و فرصت خوبی در اختیار افغانستان برای ایجاد تساوی در بازی قرار گرفت. با این حال گلی در این مدت به ثمر نرسید و بازی به وقت های اضافی رفت.

پس از اینکه وقت اضافه اول بدون گل تمام شد، لحظه تاریخ  برای تاجیکستان فرا رسید و  ساردوروف، نام خود را با گل کردن پنالتی‌ای که از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر رسید در کتاب رکوردهای کشورش ثبت کرد.

با این پیروزی تاجیکستان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کرد و حالا برای صعود به فینال تلاش خواهد کرد. در سوی دیگر ماجراجویی افغانستان با مجید مرتضایی پس از اولین حضور در جام ملت‌های آسیا و اولین صعود از مرحله گروهی تمام شد و آنها باید به فکر آینده باشند.

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال