Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی اکرم عصر دوشنبه در نشست کمیته بیمه ودرمان استان سمنان به میزبانی سالن امام جواد(ع) دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه متاسفانه شاهد درخواست خانواده‌ها بر انجام زایمان سزارین هستیم، ابراز داشت: طبق سیاست‌های وزارت بهداشت به منظور تشویق افراد به انجام زایمان طبیعی تمام مراکز تامین اجتماعی استان آماده ارائه خدمات لازم به مادران باردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه انجام سزارین تنها در صورت درخواست پزشک و بالا بودن ریسک زایمان طبیعی انجام می‌شود، اضافه کرد: افرادی که خودشان تمایل به انجام سزارین داشته باشند می‌بایست به سایر بیمارستان‌ها مراجعه کنند لذا در مراکز تامین اجتماعی تنها زایمان طبیعی صورت می‌گیرد.

ارائه خدمات پزشکی در ۹ مرکز درمانی در سطح استان سمنان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه برای حل مشکلات و رفع درخواست‌های بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اعم از شاغل و بازنشسته نیازمند همراهی سایر دستگاه‌ها نیز هستیم، ابراز داشت: همه باید اجرای قانون صحیح را برای خود لازم بدانند چراکه بسیاری از مشکلات در سیکل معیوبِ وضع و اجرای نادرست قوانین پدیدار می‌شود.

اکرم با تأکید بر لزوم ارائه خدمات درمانی با کیفیت و مطلوب در مراکز ملکی تامین اجتماعی، تصریح کرد: تکریم مراجعان به‌خصوص بازنشستگان از اولویت‌های تامین اجتماعی به‌ویژه در واحدهای درمانی است.

وی سطح کمی و کیفی ارائه خدمات در مراکز ملکی سازمان را در حد خوب و قابل قبولی توصیف کرد و ابراز داشت: در حال حاضر با راه‌اندازی درمانگاه مادر شهر سرخه ۹ مرکز درمانی سطح استان به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه خواهند داد که این تعداد حدود سه برابر نرم کشوری در مقایسه با سایر استان‌ها است.

لزوم توجه نمایندگان به قشر کارگری

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان نیز در این نشست ضمن بیان اینکه تعامل ارزشمند مدیران استانی سازمان با کانون‌های کارگری و بازنشستگی به حل مشکلات این قشر از جامعه کمک می‌کند، ابراز داشت: در این مقوله تامین اجتماعی پیرامون بیمه و درمان توجه ویژه به حل مشکلات کارگری دارد.

حبیب الله محقق ضمن اشاره به مشکلات و نابسامانی‌های اقتصادی پیش‌آمده در سطح کشور، خواستار توجه ویژه دولتمردان و نمایندگان مجلس در بهبود شرایط معیشتی قشر کارگر شد و تصریح کرد: دریافت با تاخیر حقوق و هزینه‌های مربوط به بیمه تکمیلی از مشکلاتی به شمار می‌رود که بسیاری از بازنشستگان را با چالش‌های جدی مواجه کرده و باعث به‌وجود آمدن نارضایتی‌های زیادی شده است.

وی اضافه کرد: همه ما عضو خانواده بزرگ تامین اجتماعی هستیم و باید تلاش کنیم تا حمایت همه جانبه ای از اقشار کارگر جامعه که بازوان اصلی در چرخه تولیدی و اقتصادی کشور محسوب می‌شوند، صورت گیرد.

تلاش تامین اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر به مردم

مدیرکل تامین اجتماعی سمنان نیز در این نشست ضمن اشاره به وضعیت نقدینگی نامطلوب در سازمان که باعث تاخیر در پرداختی‌ها به بازنشستگان شده است، اظهار داشت: کارمندان سازمان برای رفع مشکلات فراروی ارائه خدمات به قشر کارگر و در حد توان خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

محمد اخلاقی تصریح کرد: بیشترین لطمه از وضعیت اقتصادی بر قشر کارگر واردشده و این افزایش هزینه‌ها مشکلاتی را در اداره زندگی این قشر زحمت‌کش به وجود آورده است.

کد خبر 4451201

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان سمنان زایمان طبیعی محمد اخلاقی اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان مرز مهران بوشهر مشهد گرگان راهپيمايي 13 آبان شهرکرد شیراز پدافند غیرعامل سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: ایجاد مراکز مشاوره فعال و استفاده از ظرفیت خیرین یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش مشکلات دانشجویان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانگیر جوانمرد در نشست با مسئولان فرهنگی دانشگاه ها اظهار داشت: در صورتی که از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها، نخبگان و صاحبنظران به خوبی استفاده شود در پیشگیری از وقوع بسیاری از معضلات اجتماعی به نتایج خوبی دست می یابیم.

وی با انتقاد از فاصله فکری ایجاد شده در بین اساتید و دانشجویان خاطرنشان کرد: تقویت مهارت های ارتباطی از طریق برگزاری دوره های آموزشی و گفتمان بین اساتید و دانشجویان به منظور فراهم کردن فرصت های آشنایی با مشکلات دانشجویان و تلاش برای حل آن ضروری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه مقوله پیشگیری یک امر فرازمانی و فراقوه ای است، گفت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌ها، استرس‌ها و نیز سایر مشکلات دانشجویان، ایجاد واحد‌های مشاوره فعال و مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌هاست که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها و به ویژه خیرین نسبت به حل و فصل بسیاری از این مشکلات دست پیدا کرد.

در این نشست مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها نیز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از برنامه‌های پیشگیرانه در دانشگاه‌ها به تبیین و تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان