Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@21:32:34 GMT

درگیری مهاجم استقلال در فرودگاه و دخالت پلیس

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۰۷۱۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل تیم ماشین سازی نیز به تساوی بدون گل رضایت داد تا حضور آنها در جمع مدعیان فصل هجدهم همچنان دور از انتظار باشد. شاگردان وینفرد شفر که بعد از حذف از جام حذفی و کنار گذاشتن دو بازیکن از لیست بازی برابر ماشین سازی روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارند، این روزها به شدت تحت فشار هواداران و هجمه آنها قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازگشت این تیم از تبریز و در فرودگاه، یکی از هواداران استقلال با یکی از مهاجمان تازه وارد این تیم که عملکرد مثبتی نیز از خود به جا نگذاشته درگیری لفظی پیدا کرد که در نهایت فحاشی طرفین کار را به درگیری فیزیکی کشاند. در نهایت با دخالت پلیس فرودگاه این هوادار دستگیر شد و غائله خاتمه یافت.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس