Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:29:19 GMT

خواننده فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۰۷۸۱

خواننده فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر،  محسن ابراهیم‌زاده خواننده جوان و پاپ موسیقی کشورمان، پیش از بازی روز شنبه در ورزشگاه آزادی برای هواداران پرسپولیس، موسیقی زنده اجرا خواهد کرد تا بزرگترین کنسرت ممکن در ایران را برگزار کند.

ابراهیم‌زاده که متولد سال ۱۳۶۶ است با اجرای تیتراژ برنامه مهتاب به چهره‌ای شناخته شده در موسیقی تبدیل شد و به سرعت به یکی از چهره‌های محبوب در این عرصه بدل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای زنده موسیقی در کنار برنامه‌های دیگری که برای تماشاگران تدارک دیده می‌شود از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی به حساب می‌آید. در این میان قرعه به نام این هنرمند کشورمان افتاد تا در اولین بازی پایانی لیگ قهرمانان که به میزبانی ایران انجام می‌شود، حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ساعت ۱۸:۳۰ شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. دیدار ربت فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری دو بر صفر نماینده ژاپن همراه بود.

کد خبر 4451186

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا محسن ابراهیم زاده تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان وینفرد شفر تیم فوتبال سایپا تهران فدراسیون کشتی جام حذفی برانکو ایوانکوویچ کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ژاپن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که در بیشکک برگزار می‌شود، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا 23 تا 28 فروردین ماه در قرقیزستان برگزار خواهد شد. پیکاری که به نظر تحت‌الشعاع رقابت‌های گزینشی قاره‌ای خواهد بود که 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در همین کشور به انجام خواهد رسید.

بنابراین اولویت‌ تیم‌های آسیایی کسب سهمیه است و نفر اصلی خود را در اوزانی که در مسابقات جهانی بلگراد کسب سهمیه نکردند، به گزینشی آسیایی اعزام می‌کنند.

بعد از برگزاری مسابقات انتخابی کشور ژاپن، 20 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی کار این کشور که قرار است در رقابت‌های قهرمانی آسیا کشتی بگیرند، از سوی فدراسیون کشتی این کشور به این شرح معرفی شد:

کشتی آزاد

57 کیلوگرم: یومی‌یا

61 کیلوگرم: تانابه

65 کیلوگرم: اونو

70 کیلوگرم: آاویاگی

74 کیلوگرم: تاکاهاشی

79 کیلوگرم: کامیا

86 کیلوگرم: شیرای

92 کیلوگرم: میورا

97 کیلوگرم: ایتو

125 کیلوگرم: یاماموتو

کشتی فرنگی

55 کیلوگرم: اُکاموتو

60 کیلوگرم: اینابه

63 کیلوگرم: سوزوکی

67 کیلوگرم: یابه

72 کیلوگرم: هارادا

77 کیلوگرم: کوزاکا

82 کیلوگرم: یوشیدا

87 کیلوگرم: سومی

97 کیلوگرم: آمانو

130 کیلوگرم: کوبایاشی

تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز با ابراهیم خواری در 57 کیلو، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، حسین ابوذری در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، هادی وفایی‌پور در 86 کیلو، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلو، محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم عازم قهرمانی آسیا خواهد شد.

تیم ملی فرنگی را نیز در این رقابت‌ها پویا دادمرز در 55 کیلو، امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امیر عبدی در 77 کیلو، رسول گرمسیری در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!