Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرجی می‌گوید دیگر پست بازی برایش اهمیتی ندارد. او از اشتیاق تیم به بازگشت مسی هم گفت.

طرفداری - سرجی روبرتو، هافبک اسپانیایی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل اینتر شرکت کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، روبرتو گفت:

می‌دانیم اگر بازی را ببریم به عنوان تیم اول صعود خواهیم کرد. در ومبلی عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم و همین کار را فردا هم انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول شدن در مرحله گروهی همیشه برای مراحل حذفی مهم است. گرچه مراحل حذفی همیشه دشوار است اما اول شدن در گروه به شما آرامش اضافه‌ای می‌دهد. باید در هر بازی برای برد به میدان بروید. مقابل رایو بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه پیدا کردن ریتم بازی همیشگی برایمان سخت شد. با این حال به نظرم در چند بازی اخیر نتایج خوبی گرفته‌ایم و باید به همین منوال ادامه دهیم.

مسی؟ لئو بهترین بازیکن دنیا است و مطمئنا در نبود او تیم بهتری نیستیم ولی بارسا بدون او هم تیم بزرگی است و در این چند بازی که مسی را نداشتیم، نشان دادیم توانایی بردن بدون لئو را هم داریم. اعتراف می‌کنم با مصدومیت مسی کمی ترسیده بودیم. بالاخره او بهترین بازیکن تیم و دنیا است. طبیعی است نبود او روی تیم تاثیر بگذارد. نمی‌دانم مسی فردا بازی می‌کند یا نه اما خوشحالیم که او اینجا کنار ما است و بدون او چند بازی اخیر را بردیم. لئو از با تیم بودن خوشحال است و ما هم از اینکه دوباره او را داریم، خوشحالیم. اگرچه او هنوز مجوز پزشکان را دریافت نکرده است. مشتاق برگشتن لئو هستیم چون با او تیم بسیار قوی‌تری خواهیم بود.

سوارز؟ پاس گل‌هایم به او فی البداهه بود. درک متقابل خوبی با او دارم و امیدوارم لوییس به همین روند ادامه دهد و گل‌های زیادی بزند. خیلی خوشحالم که می توانم با پاس گل‌هایم به تیم کمک کنم. به نظرم تیم خوب بازی می‌کند و در مسیر درستی قرار دارد. باید به همین روند ادامه دهیم.

به دردسر افتادن در بردن تیم‌های متوسط؟ همه بازی‌ها مهم هستند اما طبعا حساسیت بازی با تیم‌هایی چون اینتر و رئال مادرید بیشتر است. اما برای قهرمانی در لالیگا همه بازی‌ها به یک اندازه مهم هستند.

گل‌های دریافتی؟ درست است که نسبت به سال گذشته گل‌های بیشتری می‌خوریم. باید بهتر شویم و خود-انتقاد باشیم. اما فراموش نکنید در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا صدرنشینیم. گرچه همیشه چیزهایی برای پیشرفت وجود دارد.

خیلی خوشحالم که بازیکنان پایه هم با تیم سفر می‌کنند. بازیکنانی چون آلنیا که عملا بازیکن تیم است؛ پنیا، چومی که در بازی قبلی بازی کرد. به آنها توصیه می‌کنم از این همراهی لذت ببرند و به تلاش ادامه دهند. همه بازیکنان تیم دوم که فوق العاده کار کرده‌اند.

اینتر؟ اینتر تیمی است که توپ را می‌خواهد و به همین دلیل در نیوکمپ پرس سنگینی از بالا روی انها وارد کردیم. همین کار را می‌خواهیم در سن سیرو هم انجام دهیم و پرس از بالا را انجام دهیم. از دقیقه اول. تا اینتر احساس راحتی در زمین نداشته باشد. 

همیشه یک دفاع کناری خواهی بود؟ همواره گفته‌ام که می‌خواهم عملکرد خوبی در زمین داشته باشم و پست بازی چندان برایم اهمیتی ندارد. گرچه اکنون هم در پستی تقریبا مشابه بازی می‌کنم. البته که از وضعیتم خوشحالم. بازی در پست دفاع کناری دیگر برایم جدید نیست و هدفم کمک به تیم است.

آرتورو ویدال؟ او بازیکنی باتجربه است و مطمئنا به کار تیم خواهد آمد. فصل طولانی است و به همه بازیکنان نیاز داریم. آرتورو تا به اینجا دقایق موردنظرش را به دست نیاورده اما او را آرام و خوشحال می‌بینم. مطمئنم امسال بازیکن مهمی برایمان خواهد بود.

من با ایکاردی، مونیسا و سرخیو گومز یک سال در لاماسیا هم تیمی بودم و خاطرات خوبی دارم. او در اتاقش یک سوسمار - اهلی - داشت و اجازه نمی‌داد روی زمین راه برود! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟

دانشمندان یک قدم به درک اینکه چرا بعضی چیزها را به خاطر می سپاریم و برخی دیگر را فراموش می کنیم، نزدیک تر شده اند.

به گزارش روزیاتو، محققان دانشگاه رایس ِ آمریکا دست به پژوهشی زدند که نشان داد ما برخی جنبه های یک تجربه همچون شرایط کلی را به جای جزئیات کوچک تر به خاطر می سپاریم.

به همین دلیل است که احتمال فراموش کردن تجربه های جزئی تر و پیش پا افتاده تری مانند قفل کردن یا نکردن در ِ خانه، بیشتر است.

برای درک بهتر نحوه ی عملکرد حافظه ی انسان، محققان دانشگاه رایس تصاویری را به شرکت کنندگان پژوهش خود نشان دادند.

در این آزمایش حافظه، برخی از تصاویری که برای شرکت کنندگان به نمایش درمی آمدند، تکراری و برخی دیگر جدید بودند.

برخی تصاویر شباهت زیادی به یکدیگر داشتند، اما در برخی دیگر تشخیص تفاوت های آن ها از یکدیگر دشوارتر بود. هدف از نمایش تصاویر مشابه، مختل کردن حافظه با شبیه سازی تجربیات پیش پا افتاده ای بود که روزانه داریم، مانند قفل کردن در ِ خانه.

محققان پی بردند که به یاد ماندنی ترین تصاویر که احتمال به خاطر سپردن آن ها توسط شرکت کنندگان بیشتر بود، تصاویری رنگارنگ با حضور افرادی در عکس بودند. به عبارت دیگر، تصاویری که شلوغ و بی نظم نبودند، فراموش نشدنی تر بودند.

گرچه شرکت کنندگان به یادماندنی ترین تصاویر را به درستی به یاد آورده بودند، اما اثر آن بعد از ۲۴ ساعت از میان رفت. این به ویژه درمورد به یاد آوردن تجربیات مثبت صدق می کرد، امری که نشان داد این دست تجربیات در ابتدا به یاد می مانند، اما بیشتر مستعد فراموش شدن هستند.

گرچه معمولاً تصور این است که احساسات می توانند فرآیند پردازش حافظه را بهبود بخشند، اما انسان ها اغلب جنبه ی اصلی یک تجربه یا به عبارتی دیگر «مخلص کلام» را به یاد می آورند، نه جزئیات اضافی را. به گفته ی محققان، گذشت زمان اغلب این موضوع را تشدید می کند.

برای مثال، اگر سعی کنیم که به خاطر آوریم در سال گذشته چه کارهایی انجام دادیم، احتمالاً کارهای زیاد و مختلفی را به خاطر می آوریم. با این حال، احتمالاً تنها برخی از این خاطرات را با جزئیات زیاد به خاطر می آوریم. ممکن است به یاد بیاوریم که به سفر رفته بودیم، اما احتمالاً یادمان نمی آید که در هر روز ِ سفر چه فعالیت هایی انجام داده بودیم.

نتایج این پژوهش نشان داد محتوای احساسی، مدت زمان گذشته یک تجربه و ویژگی های ادراکی حافظه، همگی در به خاطر آوردن یا نیاوردن جزئیات یک اتفاق تأثیرگذارند.

به گفته ی محققان دانشگاه رایس، این پژوهش نشان داد که تجربیاتی که برای یک شخص فراموش نشدنی هستند، مثل جشن تولد، مرگ عزیزان و غیره، به احتمال زیاد برای یک شخص دیگر هم فراموش نشدنی هستند. این ها اغلب تجربیات مثبت یا منفی هستند.

این محقان می گویند ما اغلب تصور می کنیم که خاطرات احساسی بهتر به خاطر سپرده می شوند، اما در حقیقت این ویژگی های اصلی یک خاطره است که به خاطر سپرده می شود، اما جزئیات آن ممکن است فراموش شوند.

یکی از دلایل اینکه ما نمی توانیم همه ی تجربیات مان را به خاطر آوریم این است که مغز ما ظرفیت محدودی دارد.

به گفته ی محققان، مغز ما احتمالاً نمی تواند هر چه که تجربه می کنیم را به خاطر بسپارد و به همین دلیل مجبور هستیم اندکی از اطلاعاتی که مهم نیستند را به شکل انتخابی فراموش کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟