Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - رئيس دانشگاه پيام نور استان گلستان گفت: رعايت سند الگوي اسلامي - ايراني پيشرفت با محوريت توجه به تمام بخش هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي و مذهبي امکان تعامل بيشتر ايران با دنيا را فراهم مي کند.

سيد بهروز نهضتي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين سند بالادستي سياست گذاري براي 50 سال آينده در صورتي که به طور کامل در پيکره قانون گذاري و اجرا مورد توجه باشد موجب رفع تنگناهاي اجرايي و قانونگذاري شده و تعامل با دنيا را بيشتر مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در مباني سند الگوي اسلامي - ايراني پيشرفت به مواردي اشاره شده که چندين نکته کليدي براي حل مشکلات موجود را در دل خود دارد و ملزم بودن دستگاه هاي سه گانه به اين سند باعث وضع قوانين متفاوت، روان و قابل اجرا خواهد بود.
به گفته اين استاد دانشگاه در رشته اقتصاد، ممکن است پرسيده شود که آيا تاکنون به اين مباني و تدابير آشنا نبوده ايم، که در پاسخ مي گويم نکات کليدي وجود دارد که هنوز بعضي از دوستان انقلاب بر سر آن مناقشه دارند و اين سند فصل الخطاب خواهد بود.
نهضتي گفت: در اين سند ضمن تاکيد بر خود اتکايي، بايد به مزيت هاي نسبي در سمت گيري سياست هاي اقتصادي توجه شود که مي طلبد همه جناح هاي سياسي دلشان را بزرگ کنند تا تمام ظرفيت هاي داخل و خارج کشور مطابق سند مورد استفاده قرار گيرد.
وي تاکيد کرد: بهانه تراشي هايي که منجر به خروج افراد توانمند از کشور مي شود بر اساس اين سند به پايان مي رسد و از ظرفيت هاي علمي و سرمايه هاي ايرانيان خارج از کشور استفاده خواهد شد.
رئيس دانشگاه پيام نور استان گلستان گفت: نگاهي به چهل سال عملکرد گذشته نشان مي دهد بر اساس اين سند بالادستي بايد چشم ها را شست و جور ديگر ديد.
به گزارش ايرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامي در پي تدوين سند پايه الگوي ايراني - اسلامي پيشرفت که در آن اهم مباني و آرمان‌هاي پيشرفت و افق مطلوب کشور در پنج دهه آينده ترسيم و تدابير مؤثر براي دستيابي به آن طراحي شده است، دستگاه ها، مراکز علمي، نخبگان و صاحب‌نظران را به بررسي عميق ابعاد مختلف سند تدوين ‌شده و ارائه نظرات مشورتي براي تکميل و ارتقاي اين سند بالادستي فراخواندند.
ايشان مرکز الگوي اسلامي - ايراني پيشرفت را موظف کردند که با مشورت مراجع مندرج در ابلاغ، نظرات و پيشنهادهاي تکميلي را دقيقاً بررسي و بهره‌برداري کند و نسخه‌ي ارتقا يافته الگوي اسلامي ايراني پيشرفت را حداکثر ظرف دو سال آينده براي تصويب و ابلاغ ارائه نمايد به ‌طوري‌ که از ابتداي قرن 15 هجري شمسي اجراي اين الگو با سرعت مطلوب آغاز و امور کشور بر مدار آن قرار گيرد.
3042/2729
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد

انتشار تصویری از تعرفه عضویت در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در فضای مجازی خبرساز شد.

میلاد نوری یکی از شهروندان این عکس را منتشر کرد و نوشت:

عضویت باشگاه انقلاب برای ایرانی‌ها سالی ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان شده.

برای "افراد خارجی" ۳.۰۹۱.۵۰۰ تومان. تقریبا ۴۰۹.۰۰۰ تومان کمتر از ایرانی‌ها.

برای ایرانی‌ها دیگه امکان یک بار ورود وجود نداره. اما برای خارجی‌ها امکان ورود مهمان با ۳۷.۲۰۰ تومان (کمتر از یک دلار) شرایط فراهمه.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد