Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چند سال اخیر شرکت Ford برای خودرو Mustang خود بسته‌های زیادی ارائه داده، بعضی از این بسته‌ها به صورت انتخابی (آپشن) روی خودرو ارائه می‌شوند و گاهی اوقات پس از عرضه خودرو در بازار بسته‌هایی جهت ارتقاء آن به فروش می‌رسند. این بسته‌ها معمولا از چند قطعه اجزاء بیرونی و ظاهری خودرو و چند قطعه اجزاء داخلی خودرو تشکیل شده‌اند و بسته به هدف انتشار بسته که می‌‌تواند ارتقاء قدرت ، سرعت یا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باشد، در نمایندگی‌های خود شرکت Ford بر روی خودرو نصب و گارانتی می‌شوند.

پیش‌تر بسته Performance Pack 1 ( که نوعی بسته ارتقایی است ) برای خودرو Mustang ارائه شده بود که پیشرفت قابل توجهی برای این اتومبیل حاصل کرده بود. حال که شرکت Ford با بسته RTR بر روی دریفت تمرکز کرده؛ طبیعی است که توقع داشته باشیم اتومبیل جدید شرکت Ford به شکلی خاص عرضه شود و به همین دلیل مسئولان این شرکت تصمیم گرفته‌اند که با همکاری قهرمان دریفت جهان " Vaughn Gittin Jr " این اتومبیل را توسعه دهند.

درباره اجزاء بسته RTR می‌توان گفت که احتمالا چرخ‌ها، اولین چیزی است که توجه کاربر را جلب می‌کند. معمولا در خودرو‌های مخصوص دریفت، چرخ‌های عقب به علت فشار زیادی که بر آن‌ها وارد می‌شود عریض‌تر هستند. این موضوع در Ford Mustang نیز صدق می‌کند، اندازه چرخ‌های جلو این خودرو 19×9.5 اینچ و اندازه چرخ‌های عقب 19×10 اینچ طراحی شده است که اختلاف 0.5 اینچی (1.5 سانتر) بین چرخ‌ها جلو و عقب را می‌رساند. از دیگر پیشرفت‌های بیرونی این خودرو می‌توان به اسپویلر، فلاپ، ارتقاء در بدنه، آیروداینامیک و ظاهر جذاب و البته علامت RTR و دو چراغ سفید ال ای دی بر روی پنل مشبک جلویی اشاره‌ کرد.

اما پیشرفت‌های ظاهری دلیل قدرت خروجی این خودرو نیست. بسته سری 1 RTR همان قدرت 1 Performance Pack را تکرار کرد؛ موتور EcoBoost همچنان 310 اسب بخار و موتور GT در حدود 460 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. تنها قسمت ارتقاء یافته میله تنظیم نوسان (اهرمی که چرخ‌های مخالف را از طریق بازو‌های کوتاه به هم متصل می‌کند تا در پیچ‌های تند باعث حفظ تعادل و در نتیجه جلوگیری از واژگونی خودرو شوند) است که این خودرو را آماده هر نوع دریفت و مسابقات سرعت می‌کند.

Vaughn Gittin سازنده سری RTR، درباره این بسته می‌گوید: " هدف ما این است که سطح رانندگی و لذت تجربه کار با خودروی Ford Mustang را به مرحله بعدی ببریم. " وی افزود: " این همکاری باعث ساخت خودرویی مانند Mustang شد که لبخند تهییج از رانندگی خیابانی در اثر داشتن قابلیت‌های متنوع را به کسانی که به دنبال خارج شدن از هیاهوی عمومی مردم هستند، بر لب‌های آنها می‌نشاند. "

قرار است تعداد محدودی از RTR Mustangs سری اول ساخته شود. فقط 500 بسته تغییر RTR  با ضمانت‌نامه محدود کارخانه در ابتدا 2019 به فروش و نصب بر روی خودروها مشخص شده، می‌رسد. هر خودرو، پلاکی مشخص، کاور رادیاتور منحصر‌به‌فرد و گواهی اصالت خواهد داشت. با این اوصاف هنوز مشخص نیست که بسته RTR چه قیمتی خواهد داشت. در ادامه تصاویر مربوط به سری اول Ford Mustang RTR را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر

انتهای پیام/

بسته ارتقایی RTR ظاهر اتومبیل Ford Mustang را جذاب‌تر از پیش می‌کند +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱

شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین