Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@17:41:34 GMT

چگونه همیشه روی مد باشیم؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۱۳۹۶

چگونه همیشه روی مد باشیم؟

خیلی از خانم‌ها و به ویژه آن‌هایی که به مد و پیروی از آن وفاداری زیادی دارند، همیشه به دنبال یافتن جدیدترین مدل‌های مانتو، شلوار، کفش و... هستند.



برای این دسته از افراد پیگیری جدیدترین مدل‌های روز، یک لذت بزرگ است و شاید این کار نیمی از وقت آن‌ها را در طول روز بگیرد.



این افراد بیشتر به دنبال مدل مانتو‌های شخصیت‌های مشهور، برند و مدل کیف، کفش و هر پوشیدنی دیگری هستند که سلبریتی‌ها و افراد خوشنام به تن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما این یک حقیقت است که هر چه مد روز باشد برای هر شخصی مناسب نیست. ممکن است یک مدل مانتو با اندام و یا فرم بدن ما تناسب نداشته باشد و یا حتی رنگی در مد سال است با رنگ چهره ما نخواند. در این مواقع چه کنیم تا همچنان روی مد باشیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.
لباس متناسب با اندام خود انتخاب کنید
به گفته کارشناسان مد، هر اندازه هم که طرفدار مد و پیروی از آن باشیم، باید به این موضوع توجه داشته باشیم که آیا مدلی که مد روز است با اندام ما تناسب دارد؟ توصیه کارشناسان این است که اگر مد روز متناسب شما و اندامتان نیست از انتخاب آن چشم پوشی کنید؛ اما اگر به انتخاب آن اصرار دارید، بهتر است با اصلاح برخی از بخش‌های لباس، مانتور یا شلوار، تغییراتی در لباس ایجاد کنید که با شما هعمخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر مانتوی بلندی مد شده است که قسمت بالا تنه ان بلندتر از بخش پایینی (دامن) مانتو است و از قضا فرم اندام شما به صورتی است که بالاتنه بلندتری دارید، می‌توانید با ترفند‌های خیاطی یا رنگ آمیزی مشکل خود را حل کنید. به عنوان مثال رنگ قسمت پایینی مانتو را روشن و رنگ قسمت بالا را تیره‌تر انتخاب کنید تا اندام شما را متوازن‌تر نشان دهد.

لباس متناسب با سن و ویژگی‌های شخصیتی خود انتخاب کنید
گاه پیش می‌آید که رنگ یا مدلی ترند روز می‌شود که با ویژگی‌های سنی و شخصیتی ما همخوانی ندارد. توصیه اکید کارشناسان این است که از انتخاب هر لباسی که متناسب با ویژگی‌های سنی و شخصیتی ما نیست خودداری کنیم. به عنوان مثال یک شلوار زاب دار (پاره) هرگز با خانومی با تیپ رسمی هخوانی ندارد.

از درجه بندی‌های مختلف رنگ‌ها استفاده کنید
برای خیلی از ما اتفاق افتاده است که رنگ مد سال با رنگ پوست و چهره ما همخوانی نداشته باشد. برخی از ما به دلیل قانون پیروی بی، چون و چرا از مد، برای خرید لباس با رنگ سال اقدام می‌کنیم؛ اما راه بهتری هم وجود دارد. می‌توانیم از درجه بندی‌های مختلف رنگی استفاده کنیم. به عنوان مثال اگر رنگ سبز تیره با چهره ما همخوانی ندارد، می‌توانیم از سبز روشن یا ترکیبی از رنگ سبز تیره با رنگی که با چهره ما همخوانی دارد استفاده کنیم.

برای مد بیش از اندازه پول ندهیم
از آنجا که مدل و رنگ‌ها به سرعت تغییر می‌کنند، پیشنهاد می‌دهیم که بابت لباس‌هایی که مد شده اند، بیش از اندازه پول خرج نکنید. زیرا ممکن است مدل یا رنگی که امسال مد روز است و مبلغ هنگفتی بابت خرید آن پرداخته اید، فقط امسال قابل استفاده باشد. در هر حال شما می‌توانید با انواع مدل مانتو آشنا شوید و پس از بررسی دقیق آن مانتویی که متناسب اندام شماست انتخاب کنید.

  منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک مدل مانتو کیف و کفش شیک پوشی مدل مانتو بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟

انسان در تمامی دوران‌ها به دنبال کشف راهی برای داشتن طول عمر بیشتر و جاودانه بوده است. این تلاش‌ها تاکنون نتوانسته‌اند به نتایجی اثربخش منتهی شوند اما دانشمندان راه‌هایی را توصیه کرده‌اند که با رعایت آن‌ها می‌توان عمر طولانی‌تر را تجربه کرد.

دریافت 29 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: امین نصراللهی

دیگر خبرها

  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • ویدیو/ چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علل عمده آن | آیا خطرناک است؟
  • دلیل و عوارض بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟
  • سندرم درس (DRESS) چیست؟ / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!