Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@22:40:47 GMT

چرا قدوس به لالیگا پشت کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۱۴۹۹

ساعت 24- قدوس هرگز مدیر اوسترسوند را نمی‌بخشد. همانی که اجازه نداد او به آرزویش برسد. آرزویی چون بازی در لالیگا، حتی با پیراهن اوئسکا. بخصوص که شرایط اوئسکا و امی‌ین در لالیگا و لوشامپیونا تفاوتی با هم ندارد.

 برای سامان قدوس، اوضاع آنچنان که باید مناسب نیست و او با امی‌ین روزهای تلخ و ناامیدکننده‌ای را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امی‌ین بعد از برد ارزشمندی که مقابل دیژون کسب کرد و البته قدوس هم گل 3 امتیازی این تیم را به ثمر رساند، شکست‌هایی متوالی را پذیرفته و به رده هجدهم جدول سقوط کرده. جایگاهی که به هیچ وجه نمی‌تواند هواداران این تیم را راضی کند.

قدوس قبل از حضور در فرانسه، به اسپانیا سفر کرد و با مدیران باشگاه اوئسکا نیز دور یک میز نشست و مذاگره کرد. مذاکره‌ای که در نهایت با امضای قرارداد نیز همراه شد اما اوسترسوند با این انتقال مخالفت کرد تا سامان تغییر مسیر بدهد و از اسپانیا به فرانسه برود. انتقال او به امی‌ین حدود 5 میلیون یورو هزینه داشت و البته قدوس هم در این 10 هفته اخیر نشان داده که ارزش این ولخرجی را داشته است.

نتایج و جایگاه دو تیم اوئسکا و امی‌ین را در لالیگا و لوشامیپونا مقایسه می‌کنیم. می‌خواهیم بدانیم اگر قدوس به اوئسکا می‌رفت چه شرایطی را تجربه می‌کرد و در امی‌ین وضعیتش چگونه است. امی‌ین از 12 بازی، 3 برد، یک تساوی و 8 شکست به‌دست آورده و 10 امتیاز کسب کرده.

نتایجی که باعث شده تا این تیم در جدول رده‌بندی لوشامپیونا، فقط از موناکو و گویین‌گامپ رتبه بهتری در اختیار داشته باشد. رده هجدهم در جدول 20 تیمی حاصل تلاش قدوس و هم‌تیمی‌هایش است. آمار نشان می‌دهد تلاش کادر فنی و بازیکنان امی‌ین، نتیجه‌ای در بر نداشته است.

اما اوئسکا در لالیگا، تیم بیستم جدول است. این تیم از 11 بازی، فقط 6 امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته. گزینه نخست سقوط از لالیگا، بی‌شک اوئسکا است. تیمی ضعیف با بازیکنانی که نه در دنیای فوتبال مشهورند و نه توانایی درخشش مقابل تیم‌های قدرتمند لالیگا را دارند.

شاید اگر قدوس، به جای امی‌ین پیراهن اوئسکا را می‌پوشید، الان شرایط تغییر می‌کرد. اوضاع امی‌ین و اوئسکا، چندان تفاوتی با هم ندارد. حسن حضور در اوئسکا، تجربه بازی در لالیگا بود که البته با مخالفت اوسترسوند، نصیب قدوس نشد.

اگر سامان در فرانسه پیراهن تیم بهتری را می‌پوشید، این قیاس غیر منطقی بود اما او در شرایطی برای امی‌ین بازی می‌کند که می‌توانست پیراهن تیمی در لالیگا را بپوشد و به جای نیس، رن و گویین‌گامپ به مصاف بارسلونا، رئال‌مادرید، اتلتیکومادرید و سویا برود.

سامان البته برای امی‌ین بازیکن موفقی بوده. او 3 گل سرنوشت‌ساز زده و 3 پاس گل هم برای سایر بازیکنان تیمش مهیا کرده. به این آمار، کسب عنوان بهترین بازیکن ماه امی‌ین را هم اضافه کنید. اتفاقی که شاید باعث شود قدوس در پایان فصل از امی‌ین جدا شود و پیراهن تیم قدرتمندتری را بپوشد.

امی‌ین در 3 بازی اخیر خود، 3 شکست در کارنامه ثبت کرده و همین مهمترین دلیل سقوط این تیم به رده هجدهم است. باخت 5 بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن، شکست 2 بر یک برابر نانت و سپس شکست یک بر صفر مقابل نیس. امی‌ین هفته سیزدهم هم باید به خانه تولوز رده چهاردهمی برود و نتیجه بگیرد. اتفاقی که وقوع آن با توجه به افت این تیم کمی دور از انتظار و بعید است.

قدوس که علاقه بسیاری به حضور در لالیگا داشت، حالا باید با امی‌ین و شرایط بحرانی این تیم کنار بیاید و برای موفقیت تلاش کند. تلاشی که شاید نافرجام بماند. آنوقت سامان هرگز مدیر اوسترسوند را نمی‌بخشد. همانی که اجازه نداد او به آرزویش برسد. آرزویی چون بازی در لالیگا، حتی با پیراهن اوئسکا.

ایران ورزشی

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته سی و چهارم لالیگا امشب خیرونا از بارسلونا میزبانی کرد و با یک تیر دو نشان زد!

خیرونا با برد دیدنی 4-2 امشب مقابل بارسلونا در دربی کاتالان‌ها، مطمئن شد که فصل آینده برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

خیرونا قبلا هرگز در رقابت‌های اروپایی بازی نکرده و این فصل برای چهارمین فصل در تاریخ خود در لیگ برتر اسپانیا حضور داشت.

برد خیرونا به آن‌ها کمک کرد تا پس از رئال مادرید قهرمان، در رتبه دوم قرار بگیرند و این اطمینان حاصل شود که اتلتیک بیلبائو، تیم پنجم جدول لالیگا، نمی‌تواند در چهار بازی باقی مانده از آن‌ها پیشی بگیرد.

خیرونا امشب در بازی مقابل بارسا دو بار از حریفش عقب افتاد اما موفق شد در نهایت 3 امتیاز این بازی را به دست آورده تا ضمن مسجل کردن قهرمانی زودهنگام رئال مادرید، یک دستاورد تاریخی را ثبت کند.

بازیکنان خیرونا در حضور هواداران خود پیراهن‌های یکدستی را به تن کردند تا صعود به چمپیونزلیگ را جشن بگیرند.

بارسا در این بازی ابتدا با گل دقیقه 3 آندریاس کریستنسن پیش افتاد و گل آرتم دووبیک در دقیقه 4 بازی را به تساوی کشاند. بارسا نیمه اول را به لطف پنالتی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 45+1 با برد پشت سر گذاشت.

خیرونا در نیمه دوم با گل دقیقه 65 پورتو به بازی برگشت و حساب کار تساوی دنبال می‌شد تا میگل گوتیرز در دقیقه 67 خیلی زود تیمش را پیش انداخت. تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز امیدوار به جبران نتیجه بازی بود که دبل پورتو در دقیقه 74 بارسا را ناامید کرد.

شگفتی ساز فصل جاری لالیگا اکنون 74 امتیازی است و با یک امتیاز بیشتر نسبت به با بارسا در رده دوم جای دارد. در صورتیکه در چهار بازی باقی مانده هم بتوانند این اختلاف را حفظ کنند، نایب قهرمانی از آن خیرونا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ژیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • گل های بازی ژیرونا 4-2 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ