Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:52:05 GMT

پرونده لیگ برتر کشتی فرنگی بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۱۶۷۹

پرونده لیگ برتر کشتی فرنگی بسته شد

خسرو علیزاده دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و نهایی پایان یافت.
وی اظهار داشت: در دیدار نیمه نهایی تیم 'شهر ما' با نتیجه انفرادی 10 بر صفر مغلوب تیم بیمه رازی اردبیل شد و در دیگر دیدار این مرحله نیز سینا صنعت ایذه با نتیجه هفت بر سه تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم را شکست داد و تیمهای برنده به مرحله نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در مرحله نهایی، تیم کشتی بیمه رازی اردبیل با نتیجه هشت بر 2 سینا صنعت ایذه را شکست داد و قهرمان لیگ برتر کشتی فرنگی شد و در دیدار رده بندی نیز تیم شهر ما شهرداری مشهد با نتیجه هفت بر سه از تیم شهدای مدافع حرم قم شکست خورد و چهارم شد.
رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاههای کشور از اول شهریور ماه با حضور 6 تیم آغاز شد.
تیم 'شهر ما' با تیمهای سینا صنعت ایذه و رعد پدافند البرز در گروه 'ب' این رقابتها قرار داشت و به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
13 هزار کشتی فرنگی و آزاد در رتبه های مختلف کشتی فرنگی خراسان رضوی فعالیت می کنند.
7507 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی رقابت های لیگ برتر صنعت کشتی کشتی فرنگی لیگ برتر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است