Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@01:27:12 GMT

افزایش قیمت لبنیات تنها مربوط به شیر خام نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۲۰۵۳

ناصر مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران ، درباره آخرین وضعیت قیمت شیرخام اظهار کرد: با توجه به نوسان هزینه های تولید، دامداران خواستار افزایش قیمت شیرخام در بازار هستند که از این رو سازمان حمایت در حال بررسی دفاتر قیمت تمام شده است.   وی متوسط قیمت خرید هر کیلو شیر خام از دامدار را ۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با وجود افزایش هزینه های تولید، دامداران پیشنهاد نرخ ۲ هزار و ۱۰۰ تومانی را برای هر کیلو شیر خام به سازمان حمایت دادند که انتظار می رود این نرخ مورد موافقت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مقدسی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با وجود افزایش غیر قانونی لبنیات، نرخ شیر خام نوسانی داشته است، تصریح کرد: افزایش قیمت لبنیات تنها مربوط به شیر خام نیست چرا که سایر هزینه های صنایع لبنی ۴ تا ۵ برابر رشد داشته ، ضمن آنکه تا کنون نرخ شیر خام افزایش یا تغییری نداشته است. این گزارش می افزاید: همه ساله چندین بار قیمت محصولات لبنی به بهانه های مختلف افزایش می یابد و امسال این قاعده مستثنی نبوده است چرا که قیمت فرآورده های لبنی طی سه ماه اخیر بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.   طی چند روز گذشته قیمت هر بطری شیر از ۴۵۰۰ به ۵۰۰۰هزار تومان و هر بطری شیر کوچک از هزار به ۲ هزار تومان افزایش یافته است.ناگفته نماند که افزایش سرسام آور قیمت لبنیات منجر به حذف شدن محصولات لبنی از سبد خانوار می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: افزایش قیمت شیر لبنیات رشد فرآورده های لبنی افزایش قیمت تعزیرات شیر فرآورده های لبنی لبنیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند!
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید