Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

پربازدیدترین اخبار سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ چهاردهم آبان ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، موشک فاتح؛ تک‌تیرانداز کوتاه‌برد نیروهای مسلح ایران، موشک فاتح؛ تک‌تیرانداز کوتاه‌برد نیروهای مسلح ایران، ابهام در نحوه اجرای سازوکار ویژه مالی اروپا از اخبار پربازدیدهای ( یکشنبه، 14 آبان ماه) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موشک فاتح؛ تک‌تیرانداز کوتاه‌برد نیروهای مسلح ایران

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است.

امیرآبادی فراهانی: هماهنگی نانوشته ۵ نفر برای رای نیاوردن استیضاح آخوندی! /مرعشی در شرکتی که هست هیچ اسم و رسمی از خود به جا نگذاشته است/وزیر اطلاعات صحت سند‌ها علیه وزیر پیشنهادی را تایید کرد

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی میهمان شانزدهمین قسمت از برنامه «10:10 دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان بود.

وزارت اطلاعات مسئولان یک شبکه هرمی را دستگیر کرد

وزارت اطلاعات از دستگیری ۱۰ مسئول یک شرکت هرمی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

وزارت اقتصاد نوک پیکان مبارزه در برابر توطئه‌های آمریکاست/امروز با افتخار تحریم را می‌شکنیم/اقدامات سیف در بستن موسسات مالی اعتباری تاریخی بود

رئیس‌جمهور در نشست با معاونین و مدیران وزارت اقتصاد و دارایی گفت: وزارت اقتصاد نوک پیکان مبارزه در برابر توطئه‌های آمریکاست.

لاریجانی: شورای نگهبان در موعد مقرر درباره لایحه CFT تصمیم‌گیری کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان نظر خود را درباره لایحه CFT در موعد مقرر به مجلس ارسال کرده است.

ابهام در نحوه اجرای سازوکار ویژه مالی اروپا

سازوکار ویژه مالی اروپا طبق برخی اظهارات مقامات کشورمان در اواسط آبان ماه آغاز به کار خواهد کرد، ولی هنوز مشخص نیست که از زمان اعلام این امر تا زمان عملیاتی شدن آن چقدر زمان لازم است.

تماس محرمانه ای از جبیر نداشتیم/برای عملیاتی شدن SPV باید صبور بود/امیدواریم تجارب گذشته خردورزی را به سیاست خارجی آمریکا باز گرداند

برای عملیاتی شدن SPV باید صبور بودسخنگو وزارت خارجه گفت:روند سازوکار کانال مالی اروپا به خوبی پیش می رود و برای عملیاتی شدن آن باید صبور بود.

روایت ناطق نوری از بحران‌آفرینی‌های دولت موقت/ مقصر اصلی جنایت‌های ضدانقلاب در کردستان دولت موقت بود/ نقش سپاه و ارتش در بازگشت آرامش به کردستان

حجت‌الاسلام ناطق نوری می‌گوید: اگر من در کشور کاره‌ای بودم، نهضت آزادی را به خاطر جنایاتشان در کردستان محاکمه می‌کردم و معتقد هستم اگر خون بچه‌ها در کردستان ریخته شد به خاطر مدیریت غلط این‌ها و کارهای اشتباهی بود که در آن‌جا کرده بودند و به همین خاطر باید محاکمه شوند.

سامانه توپخانه‌ پدافند هوایی «سراج» رونمایی شد

سامانه توپخانه ای پدافند هوایی «سراج» برای اولین بار در رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت ۹۷، رونمایی شد.

8کشور معاف شده از تحریم ، 90 درصد صادرات نفت ایران را به خود اختصاص می دهند

کارشناس مسائل آمریکا گفت: 90درصد صادرات ایران به 8کشوری اختصاص دارد که از تحریم های نفتی آمریکا معافیت گرفته اند.

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجودر خصوص ارزیابی شرکت های دانش بنیان و تاثیرات این ارزیابی گفت:در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در چند جا شنیدم این همان سیستم تقسیم بندی نوع ۱-۲ و ۳ سابق است که مطلقا اشتباه است؛ نوع ۱-۲ و ۳ سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می‌شد، ولی الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: شرکت‌های بسیار نوع یک داشتیم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع ۳ داشتیم که به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شدند.ساز و کار‌های حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت‌های نوپا تبدیل شده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین