Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شفر می‌خواهد از جوانان استفاده کند ولی در اینجا تماشاگران صبر و تحمل ندارند البته باید قبول کنیم او بازیکن هم ندارد.

طرفداری-سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال پس از دیدار ماشین سازی-استقلال در خصوص شرایط تیم استقلال در هفته‌های اخیر گفت:‌

به اعتقاد من باید تا نیم‌فصل تیم را به شکلی اداره کنند و در نیم‌فصل دوم حتماً برای این تیم باید بازیکن گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی افزود:

شفر می‌خواهد از جوانان استفاده کند ولی در اینجا تماشاگران صبر و تحمل ندارند البته باید قبول کنیم او یار هم ندارد. مثلاً علی کریمی چند بار مصدوم شده و دست او بسته ماند، یا در فاز حمله تبریزی تنها است و آن بازیکنان جوان در کوران مسابقات نمی‌توانند کار را دربیاورند. نمی‌دانم چرا روح‌الله باقری بازی نمی‌کند ولی اعتقاد دارم اگر شفر از او استفاده کند خیلی خوب است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به کیفیت بازیکنان خارجی استقلال گفت:

کاش بازیکنان باکیفیت‌تری جذب می‌شدند حتی طارق همام هم بازیکنی نیست که کار را برای استقلال دربیاورد و او هم یک بازیکن معمولی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعویض مربی در شرایط فعلی راهگشا است، گفت:

اصلاً این موضوع صلاح نیست چون شفر با تیم استقلال آشنا است و کیفیت خود را هم نشان داده البته او هم در برخی اتفاقات مقصر است ولی باید بپذیریم جوان‌ها باید ۱۰ دقیقه یا ۱۵ دقیقه برای استقلال بازی کنند. همانطور که گفتم هوادار صبر ندارد و با وجود آنکه می‌داند این تیم خوب یارگیری نکرده و بازیکنان مصدوم جذب این تیم شده‌اند از کیفیت استقلال انتقاد می‌کنند چون نتیجه می‌خواهند.

دین‌محمدی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد پورحیدری گفت:

باشگاه استقلال من را دعوت کرد ولی جا دارد از فتحی تشکر کنیم که به فکر پیشکسوتان است و این کار او یک دنیا ارزش دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح