Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، کوچه مهرناز در میدان انقلاب ، ابتدای خیابان آزادی ، ضلع جنوب خیابان قرار دارد و چترهای رنگارنگی که برای زیباسازی این کوچه را مسقف کرده اند ؛ مورد توجه شهروندان قرار گرفته تا عکس های سلفی بگیرند.

کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 با بیان این که چترهای کوچه مهرناز سال 1395 از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران نصب شده اند؛ گفت: این چترها پس از گذشت 2 سال به دلیل بارش باران و برف از بین رفته و نیاز به تعویض و تعمیر داشتند که اداره زیبا سازی منطقه اقدام به تعمیر و بازسازی این چترها کرد و طی تفاهم نامه ای با مالکین مغازه ها مقرر شد پس از تعمیر و نصب مجدد چترها، مالکین مغازه های داخل کوچه هزینه نگهداشت این چترها را به عهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش هم اکنون چترهای نو در کوچه مهرناز نصب شده اند و چهره ای زیبا به یک گذر قدیمی در منطقه 11 داده اند.

انتهای پیام/

20 / 20 سلفی عکس سلفی کوچه مهر ناز سقفی زیبا وچترهای رنگارنگ شهرداری میدان اتقلاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سلفی عکس سلفی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند و در روز نخست موفق به کسب ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز شدند.

مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی ۲ برنز در فرم‌های چانگ‌چوان و گون‌شو و هلیا اسدیان یک برنز در نان‌چوان کسب کردند.

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به یک برد و یک باخت رسید. محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکار‌های بخش تالو حسین قبله‌نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا نیز پیکار‌های تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی، محمدرضا ریگی به مصاف حریفان می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر
  • سرقت برای انتقام!
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم