Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تأیید CFT خطایی بزرگ و استراتژیک است گفت: پذیرش CFT مانند برجام هیچ منفعتی برای کشورمان ندارد. ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ استانها گیلان نظرات

حسن خسته‌بند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: لایحه‌ CFT سبک و قرائتی کاملاً نوین از استعمار خارجی محسوب می‌شود و به اعتقاد بنده پذیرش این طرح خطایی بزرگ و استراتژیک است و هیچ فایده و منفعتی را ‌نصیب کشورمان نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس عنوان کرد:‌ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی‌ها هر از چندگاهی با قوانینی رنگ و لعاب‌دار سعی در تحمیل قدرت خود بر سایر کشورهای دیگر دارند و جدیداً نیز با لایحه‌ای تحت عنوان CFT در فکر القای تعریف یکجانبه خود از تروریسم بین‌الملل هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد:‌ ایجاد مجالس فرمایشی در کشورهای مختلف یکی از مهم‌ترین اهداف آمریکایی‌هاست زیرا به وسیله این ابزار می‌توانند ضمن تحمیل آراء و نظرات خود قرائت‌های خاص خود را در بسیاری از موضوعات مهم و استراتژیک به مرحله اجرا درآورند.

خسته‌بند ضمن اشاره به تصمیماتی که مجلس در سال 94 در باب مسائل پولشویی و تروریسم اتخاذ کرد افزود:‌ در آن برهه از زمان قوانین بسیار خوبی در این زمینه به تصویب رسید که یکی از بندها و مفاد اصلی آن استثناء قائل شدن گروه‌های مبارزاتی آزادی‌خواه و جبهه مقاومت با تروریسم بود.

وی با بیان اینکه مصوبه مجلس مورد قبول کشورهای مدعی دموکراسی و مدافع آزادی قرار نگرفت بیان داشت:‌ مانند روز روشن است که آمریکایی‌ها به دنبال تحمیل نظرات خود در باب تعریف تروریسم بین‌الملل به سایر کشورها هستند و تنها تفسیر خود را در این مسئله معیار واقعی سنجش می‌دانند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس به رفتارهای متضاد و دوگانه آمریکایی‌ها در برخورد با گروه‌های تروریستی منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: کمک‌ها و حمایت‌های‌ آمریکایی‌ها از جلادان داعشی، تروریست‌های جبهه النصره و یا القاعده در منطقه خاورمیانه از جمله این تناقض‌های رفتاری است.

عضو کمیسیون عمران مجلس پاک کردن نام این ‌گروه‌ها از لیست سیاه تروریسم را از برنامه‌های استکبار اعلام کرد و افزود: حمایت از گروهک منافقین که دست افرادش به خون هزاران کودک و شهروند بی‌گناه کشورمان آلوده است از دروغگویی آمریکایی‌ها و دنباله‌روهایش حکایت دارد.

وی با تأکید بر اینکه قبول پیوستن به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم خطایی استراتژیک است تصریح کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی با زرادخانه‌های هسته‌ای و سلاح‌های مرگبار خود امنیت منطقه و صلح جهانی را تهدید می‌کند در حالی‌که هیچ کسی متعرض زیاده‌ خواهی‌های آن‌ها نیست.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس مذاکره بر سر قدرت دفاعی کشورمان را از نقشه‌های بعدی آمریکا اعلام کرد و افزود:‌‌ به اعتقاد بنده آمریکایی‌ها با این طرح‌ها و برنامه‌ها در پی استقرار استعماری جدید و نوین هستند تا تمام کشورهای دیگر جهان را تحت سلطه و سیطره خود در آورند.

انتهای پیام/‌ش

R7877/P4001/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است

به گزارش قدس آنلاین، نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نیوریورک ضمن حمایت کامل از عضویت فلسطین اظهار کرد، ما عمیقا از اقدام غیرمسئولانه ایالات متحده و سواستفاده از وتو برای جلوگیری از احقاق حق مشروع فلسطینی ها متاسفیم. این وتو شرم آور که برخلاف اراده جمعی جامعه بین المللی صورت گرفت، بار دیگر نشان داد که ایالات متحده همچنان تنها مانع در تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است.

سعید ایروانی نماینده دائم کشورمان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که منظور بحث پیرامون وتوی آمریکا بر درخواست عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برگزار گردیده بود، افزود: «مایه تاسف است که ایالات متحده آشکارا واجد شرایط بودن فلسطین برای عضویت در سازمان ملل را به چالش کشیده و صلح دوست بودن یک ملت را زیر سوال می برد.»

نماینده دائم کشورمان با انتقاد از توجیهات ریاکارانه هیات آمریکا در سازمان ملل و ارجاع آمریکا به ضرورت تکمیل روندهای مذاکرات موسوم به صلح اظهار داشت: واضح است که در عمل هیچ تلاشی از سوی آمریکا برای وادار کردن رژیم آپارتاید صهیونیستی به اجابت خواسته های جهانی و یا احقاق کوچکترین بخشی از حقوق فلسطینیان وجود ندارد.

نماینده دائم کشورمان با تشریح جنایات این رژیم از اکتبر گذشته تاکنون و با ابراز نگرانی از اخبار مربوط به حمله اسرائیل به رفح اظهار داشت: « ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا با توجه به این ارتکاب گسترده و فجیع نسل‌کشی، همه اقدامات لازم را برای محاکمه و پاسخگویی تمامی فرماندهان، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل در غزه و دیگر سرزمین‌های فلسطینی اشغالی انجام دهد.»

رئیس هیات کشورمان در خاتمه تصریح کرد که از نظر ایران راه حل همه جانبه مسئله فلسطین تنها از طریق تحقق کامل حق مسلم این ملت در تعیین سرنوشت و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در تمامی سرزمین های فلسطینی با پایتختی قدس شریف امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟