Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سیروس دین‌محمدی در خصوص شرایط تیم استقلال در هفته‌های اخیر گفت:‌ به اعتقاد من باید تا نیم‌فصل تیم را به شکلی اداره کنند و در نیم‌فصل دوم حتماً برای این تیم باید بازیکن گرفته شود.

وی افزود: شفر می‌خواهد از جوانان استفاده کند ولی در اینجا تماشاگران صبر و تحمل ندارند البته باید قبول کنیم او یار هم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلاً علی کریمی چند بار مصدوم شده و دست او بسته ماند، یا در فاز حمله تبریزی تنها است و آن بازیکنان جوان در کوران مسابقات نمی‌توانند کار را دربیاورند. نمی‌دانم چرا روح‌الله باقری بازی نمی‌کند ولی اعتقاد دارم اگر شفر از او استفاده کند خیلی خوب است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به کیفیت بازیکنان خارجی استقلال گفت: کاش بازیکنان باکیفیت‌تری جذب می‌شدند حتی طارق همام هم بازیکنی نیست که کار را برای استقلال دربیاورد و او هم یک بازیکن معمولی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعویض مربی در شرایط فعلی راهگشا است، گفت: اصلاً این موضوع صلاح نیست چون شفر با تیم استقلال آشنا است و کیفیت خود را هم نشان داده البته او هم در برخی اتفاقات مقصر است ولی باید بپذیریم جوان‌ها باید ۱۰ دقیقه یا ۱۵ دقیقه برای استقلال بازی کنند. همانطور که گفتم هوادار صبر ندارد و با وجود آنکه می‌داند این تیم خوب یارگیری نکرده و بازیکنان مصدوم جذب این تیم شده‌اند از کیفیت استقلال انتقاد می‌کنند چون نتیجه می‌خواهند.

دین‌محمدی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد پورحیدری گفت: باشگاه استقلال من را دعوت کرد ولی جا دارد از فتحی تشکر کنیم که به فکر پیشکسوتان است و این کار او یک دنیا ارزش دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال علی کریمی بازی فوتبال باشگاه استقلال پیشکسوتان استقلال بازی باشگاه استقلال پیشکسوتان فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت:"بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن 23 سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم