Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@18:54:05 GMT

شرک ایتالیایی به دنبال خرید نفت از ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۳۰۶۱

شرکت «انی» ایتالیا اعلام کرد که در حال بررسی شرایط برای خرید نفت از ایران است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی شرکت نفتی «انی» ایتالیا گفت که این شرکت در حال بررسی شرایط برای استفاده از معافیت از تحریم ها برای خرید نفت از ایران است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث

الزام داشتن بیمه شخص ثالث برای رانندگی با انواع وسایل نقلیه از قوانین مطلوبی است که آرامش زیادی به‌همراه می‌آورد. فرقی نمی‌کند که در جریان حادثه رانندگی خاطی هستید یا کسی که دچار آسیب می‌شود، درهرحال، وجود بیمه شخص ثالث راهی برای مدیریت هزینه خسارت‌ها به‌نحوی است که همه سود ببرند. با وجود این بیمه اجباری، رانندگی حاشیه امنی پیدا می‌کند و در پناه پوشش خدماتش، وقوع حوادث مختلف قابل کنترل می‌شوند. در ادامه درباره محاسبه هزینه خرید این بیمه بیشتر می‌گوییم.

عوامل اثرگذار در تعیین هزینه بیمه شخص ثالث

سالانه، سازمان بیمه مرکزی تعرفه‌ای مشخص را برای خرید بیمه شخص ثالث اعلام می‌کند. تعیین این تعرفه هم در گروی نرخی است که قوه قضاییه برای دیه در نظر می‌گیرد. نرخ دیه وابسته به عواملی مانند تورم و شاخص‌هایی است که از سوی بانک مرکزی اعلام می‌شود. قیمتی که با در نظرگرفتن این عوامل برای خدمات بیمه شخص ثالث تعیین می‌شود، قیمت پایه دریافت خدمات آن از شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه یا همان بیمه‌گران است.

به‌جز نرخ پایه بیمه شخص ثالث، عوامل متنوع دیگری هم هستند که روی تعیین هزینه بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه اثر می‌گذارند. از جمله این عوامل باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مدل خودرو؛ سال ساخت؛ کاربری وسیله؛ اعتبار بیمه‌نامه؛ جرایم انجام‌شده؛ پوشش‌های بیمه؛ تخفیف‌های در دسترس.

مدل خودرو

بنا به اینکه چه خودرویی سوار می‌شوید و وسایل نقلیه‌تان چیست، هزینه بیمه شخص ثالث آن هم تغییراتی می‌کند. برای مثال، یکی از عوامل اثرگذار در این زمینه، تعداد سیلندرهای هر مدل از خودرو است. هرچقدر که وسیله نقلیه‌تان تعداد سیلندر بیشتری داشته باشد، هزینه بیمه شخص ثالثش هم بیشتر می‌شود. برای مثال، باید دقت کنید که هزینه بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ با یک وانت باری یکسان نیست.

سال ساخت

یکی از عواملی که روی تعیین قیمت بیمه شخص ثالث نقش دارد، سال تولید آن است. اگر خودرویی بیشتر از ۱۵ سال عمر کرده باشد، هزینه بیمه آن هم افزایش پیدا می‌کند. بعد از ۱۵ سال، به‌ازای هر سال اضافه، ۲درصد به مبلغ بیمه‌تان اضافه می‌شود. بیشینه این مقدار هم ۲۰درصد است. بنابراین، حواستان باشد که لزوما نرخ و تعرفه بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها یکسان نیست و پیش از خرید، حتما استعلامی از هزینه لازم برای خرید بیمه خودروی موردنظرتان تهیه کنید تا با آگاهی اقدام به خرید کنید.

کاربری وسیله

نرخ بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها یکسان نیست و کاربرد آن‌ها هم در تعیین قیمت بیمه‌شان اثرگذار است. برای نمونه، خودروهای شخصی بیمه شخص ثالث ارزان‌تری نسبت به خودروهایی دارند که در نقش تاکسی‌های معمولی یا اینترنتی مشغول به فعالیت هستند. حمل بار با خودرو و کارکردهای این‌چنینی دیگر هم باعث می‌شوند که هزینه بیمه شخص ثالث برای هر وسیله متفاوت از دیگری باشد.

اعتبار بیمه‌نامه

بنا به اینکه مدت‌زمان عقد قرارداد بیمه چقدر است، هزینه بیمه شخص ثالث هم تغییر می‌کند. اعتبار بیمه‌نامه‌ها می‌تواند کوتاه‌مدت یا یک‌ساله باشد. بعضی از شرکت‌های بیمه امکان تهیه و خرید روزشمار بیمه شخص ثالث را هم فراهم می‌کنند. دقت کنید که بیمه‌های شخص ثالث کوتاه‌مدت ریسک بیشتری برای بیمه‌گران یا همان شرکت‌های ارائه خدمات بیمه دارند و به همین دلیل، نرخشان پایین‌ نیست.

جرایم انجام‌شده

یادتان باشد که به‌ازای هر روز بدون بیمه شخص ثالث، مبلغی جریمه برایتان ثبت می‌شود. این جریمه براساس نرخ و تعرفه سالانه بیمه تعیین می‌شود و هر سال متفاوت از سال دیگر است. اگر خودرو را بیمه نکنید، جریمه روزانه برایتان لحاظ می‌شود و مبلغ سنگینی شکل می‌گیرد. بنا به اینکه چقدر جریمه پرداخت‌نشده دارید، هزینه خرید و تمدید بیمه برایتان متفاوت خواهد بود.

پوشش‌های بیمه

براساس اینکه خدمات بیمه شخص ثالث چه مواردی از حوادث را تحت پوشش قرار می‌دهد، مبلغ خرید آن هم متفاوت خواهد بود. با انتخاب پوشش‌های بیشتر، هزینه خرید بالاتر می‌رود. سقف تعهدات شرکت‌های بیمه در این زمینه مهم است. در هر سال، این سقف و مبلغ کف ارائه خدمات بیمه متفاوت است. در سال ۱۴۰۲، بیشترین مبلغی که می‌توانید از بیمه شخص ثالث دریافت کنید، معادل با ۴۰۰ میلیون تومان است. حداقل میزان پوشش هم در حدود ۲۰ میلیون اعلام می‌شود.

تخفیف‌های در دسترس

شرکت‌های بیمه باید برای دریافت مبلغ پایه بیمه از قانون سازمان بیمه مرکزی پیروی کنند. بعد از اینکه نرخ اصلی مشخص شد، امکان ارائه تخفیفات مختلف از سوی شرکت‌ها وجود دارد. آن‌ها می‌توانند خرید با تخفیف‌های گوناگون را برای مشتریانشان ممکن کنند. تخفیف مهمی که در این زمینه ارائه می‌شود هم تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث است. به‌ازای هر سال که بدون تصادف بگذرد، تخفیف‌هایی برای وسیله نقلیه در نظر گرفته می‌شود. بهره‌مندی از این تخفیف‌ها راهی برای خرید ارزان‌تر بیمه شخص ثالث است.

خرید آسان برای مدیریت هزینه و آگاهی دقیق از قیمت‌ها

برای خرید بیمه شخص ثالث باید از میان شرکت‌های مختلف فعال در این حوزه، دست به انتخاب بزنید. پیداکردن مناسب‌ترین گزینه کار ساده‌ای به‌نظر نمی‌رسد و برای مقایسه شرایط و تعرفه‌های هریک باید روند تحقیقاتی دشواری را پشت‌سر بگذارید. خبر خوب آن است که با وجود سامانه‌ای مانند بیمه بازار جای نگرانی بابت انتخاب وجود ندارد. با مراجعه به این بستر آنلاین می‌توانید انواع بیمه را بی‌دردسر و راحت بخرید. در بیمه بازار، امکان واردکردن اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه و مشاهده فهرستی کامل از بیمه‌گران برای دریافت خدمات بیمه شخص ثالث از آن‌ها وجود دارد. با مراجعه به این سامانه، فهرست شرکت‌های مختلف و شرایطشان را مشاهده و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. در نهایت هم در فرایندی اینترنتی و ساده، اقدام به خرید بهترین بیمه شخص ثالث کنید.

برآوردی از قیمت بیمه شخص ثالث و استعلام قیمت‌ها در بیمه بازار

برای محاسبه آنلاین بیمه شخص ثالث، کافی است که از بیمه بازار کمک بگیرید. با ورود اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه، فهرستی متناسب با مشخصات آن در اختیارتان قرار می‌گیرد. با مرور فهرست که شامل اطلاعاتی درباره قیمت و شرایط خدمات بیمه شرکت‌های مختلف است، امکان تصمیم‌گیری ساده‌تر می‌شود. با انتخاب گزینه مناسب و ورود اطلاعات و مدارک لازم هم تمام روند به‌طور اینترنتی پیش می‌رود. در عرض چند دقیقه می‌توانید صاحب بیمه‌نامه شخص ثالث خودروی خود شوید. هزینه‌ها هم به‌طور اینترنتی و با اتصال به درگاه‌های امن پرداخت از شما دریافت خواهند شد. با روش‌های تازه، امور مختلف از جمله خرید بیمه را خوشایند، ساده و دل‌چسب کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • شمش خم کن چیست؟