Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@12:32:57 GMT

جزییات سرقت 2 و نیم کیلو طلا از طلافروشی اصفهان !

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۳۰۷۶

به گزارش پارس نیوز، 

 سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: حدود ۲۰ روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان از سرقت ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا از یک طلافروشی در شهر اصفهان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد ۳ سارق مسلح با صورت پوشیده وارد یک طلافروشی شده اند و پس از ضرب وجرح فروشنده طلاها را سرقت و متواری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: کارآگاهان موفق شدند هر ۳ سارق را که غیربومی بودند شناسایی و با اعزام ۳ اکیپ عملیاتی در ۳ شهر مختلف آنها را دستگیر کنند.ا

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان طلاهای مسروقه را به مبلغ ۶ میلیارد ریال به یک مال خر در استان تهران فروخته بودند، بیان داشت : کلیه حساب های سارقان مسدود و یک دستگاه سواری پارس و یک کامیونت ایسوزو که از فروش طلاها خریداری شده بود نیز توقیف شدند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان پلیس آگاهی استان تهران استان اصفهان استان تهران اصفهان سرقت فرمانده انتظامی استان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با ۲۷ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو مال‌خر دستگیر شدند و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 751453

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد+ جزییات
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر