Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی استان برگزار شد تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تحریم های اخیر و عهد شکنی های امریکا  گفت: راه مقابله با استکبار و مستکبران مقاومت است و نه تسلیم مقابل اراده شیطانی آنها چرا که دشمنان هر روز به فکر منافع بیشتر هستند و سیری ندارند و اگر مردان و زنان با ایمان در مقابل اهداف آنها بایستند قطعا عقب نشینی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: استکبار جهانی نقاط قوت ملت ها را مورد حمله قرار می دهد و اگر نقطه قوت ملتی ایمان و باورشان باشد تلاش می کنند تا ایمان آنها را سست کنند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ مردان و زنانی که با توکل به خدا در مسیر حق قرار گرفتند همواره پیروز شدند 8 سال دشمنان ایران در مقابل ما صف آرایی کردند اما ایستادگی ملت ایران برگ زرینی در تاریخ رقم زد و باعث شکست سنگین دشمنان این آب و خاک شد.

رئیسی افزود:راه حل برون رفت از مشکلات کنونی در دستان توانمند ملت و جوانان ما و در درون همین کشور است و مسئولان کشور بدانند که باید از هرگونه تدبیر نادرست پرهیز کنند و با اتکا به توان داخلی رو به جلو حرکت کنند و بدانند که فعالان اقتصادی همان گونه که در 8 سال جنگ تحمیلی در عرصه حضور پیدا کردند امروز نیز برای شکست تحریم ها گام خواهند برداشت.

وی ادامه داد: باید هوشیار بود چرا که دشمن در جنگ سخت و جنگ نرم شکست وسیعی از ملت ایران خورد و امروز با تلفیق جنگ سخت و نرم سعی دارند بر ملت ایران فشار وارد کنند اما باید بدانند که این بار نیز شکست میخورند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود:  امروز همه اقشار و مسئولان در کنار هم باید پیمان ببندیم که با تلاش و مجاهدت گسترده کاری کنیم که تمام نقشه های تحریمی و خودتحریمی دشمنان نقش برآب شود.

در خاتمه این مراسم نیز عهدنامه فعالان اقتصادی و کسبه استان در خصوص تلاش برای شکستن تحریم ها قرائت شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد حرم رضوی اجتماع میثاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898591

دیگر خبرها

  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد