Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- معاون هماهنگي امور عمراني استانداري هرمزگان گفت: بازآفريني مناطق نامتوازن شهري از اولويت هاي مهم استان است که با مشارکت دستگاه هاي اجرايي، بانک ها و تعامل خوب مردم محقق مي شود.

به گزارش ايرنا، رضا مدرس دوشنبه شب در نشست ستاد بازآفريني شهر بندرعباس اظهار داشت: بازآفريني شهري در ارتقاي کيفيت زندگي بسيار تاثير گذار شده و مجموعه مديريت هرمزگان از اين موضوع حمايت مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بازآفريني شهري توسعه همه‌ جانبه اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و کالبد شهري را در بر خواهد داشت.
وي تصريح کرد: اين بازآفريني شامل توسعه، بهسازي و احيا در بخش هاي مختلف از جمله سکونت‌ گاه‌هاي غيررسمي، بافت‌هاي ناکارآمد مياني (بافت فرسوده)، محدوده تاريخي شهر، پهناي شهري با پيشينه روستايي و پهناي شهري داراي کاربري ناسازگار شهري بايد انجام شود.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري هرمزگان با اشاره به بازگشايي خيابان ها و معابر محل هاي قديمي شهر بندرعباس، اظهار داشت: بازگشايي معابر سطح شهر ازجمله اقدامات ستاد بازآفريني شهر بندرعباس است که در برنامه کوتاه‌ مدت آن قرار دارد.
مدرس تصريح کرد: آزادسازي معابر ضمن فراهم آوردن فضاي لازم براي اجراي پروژه‌ هاي شهري، توسعه معابر و رفع گره‌هاي ترافيکي، زمينه‌ ساز بهره‌مندي شهروندان از خدمات عمومي و همچنين ارزش‌ افزوده ناشي از اجراي طرح است.
اجراي طرح بازآفريني شهري در هرمزگان از سال گذشته بنا به دستور رئيس جمهوري و وزير راه و شهرسازي از شهر بندرعباس و محله چاهستاني ها آغاز شد که تاکنون اقدام هاي خوبي صورت گرفته است.
اين طرح هم اکنون در شهرهاي ديگر هرمزگان از جمله ميناب، جاسک، رودان، حاجي آباد، بندر لنگه، کنگ، بستک و بندرخمير نيز در دست اجرا است.
استان هرمزگان داراي 2 هزار و 391 هکتار بافت فرسوده شهري است که شهر بندرعباس از اين نظر بيشترين سهم را دارد و سکونتگاه هاي غير رسمي آن 43 درصد است.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم