Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:11:48 GMT

اوقاف بوشهر 1000 میلیارد ریال مطالبه دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۳۶۶۱

اوقاف بوشهر 1000 میلیارد ریال مطالبه دارد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: این اداره کل از مردم و دستگاه های اجرایی این استان یکهزار میلیارد ریال طلب دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل پور دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در استان بوشهر 500 سند اجاره ای مربوط به اوقاف منقضی شده که تاکنون برای تمدید آن اقدامی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این استان 202 رقبه کشاورزی دارای درآمد به میزان یکهزار و 150 هکتار زمین و 155 رقبه فاقد درآمد به مساحت 2 هزار و 57 هکتار زمین وجود دارد.
اسماعیل پور یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 مورد وقف در استان بوشهر انجام شده که عمده آن در ارتباط با مسجد، حسینیه و دارالقرآن بوده است.
وی گفت: با توجه به انتفاعی بودن این وقف ها ارزش ریالی آنها در دسترس نیست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر یادآور شد: رسانه ها باید از حداکثر ظرفیت خود برای ترویج فرهنگ وقف و بویژه وقف مشارکتی تلاش کنند.
اسماعیل پور با تشریح برنامه های دهه وقف در استان بوشهر گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، غبار روبی و عطر افشانی امامزاده عبدالمهیمن، برپایی میز خدمات در مصلای نماز جمعه بوشهر، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته از جمله برنامه این دهه در استان بوشهر است.
وی با اشاره به برگزاری کلاس های قرآنی در استان بوشهر اظهارداشت: 25 آبان ماه دومین دوره استانی تربیت مربیان قرآنی در بخش روان خوانی و روخوانی برگزار می شود.
اسماعیل پور افزود: درارتباط با دوره های آموزشی نیز استان بوشهر امسال 6 هزار سهمیه آموزشی دارد که یکهزار و 200 مورد آن مربوط به شهر بوشهر است.
7212/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي وقف مردم مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد از صبح امروز تا این لحظه ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مناسبت دومین روز از عید یهودی پسح به مسجد الاقصی تعرض کرده است.

اداره اوقاف اسلامی قدس ساعتی پیش نیز در بیانیه ای اعلام کرده بود که در دومین روز از عید یهودی پسح، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست تعرض گسترده ای به مسجد الاقصی داشته اند.

در تعرض روز گذشته صهیونیست ها نیز بیش از ۲۰۰ نفر مشارکت داشتند که در بین آنها یهودا گلیک خاخام افراط گرای صهیونیست نیز حضور داشت.

کد خبر 6087349 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا