Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی احمدلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون همه خانوارهای شهری در 2 شهر شهرستان ماهنشان از گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی با بیان اینکه این شهرستان 126 روستای دارای سکنه دارد، اظهارداشت: از این تعداد 80 روستا از گاز طبیعی بهره‌مند شده اند و عملیات گاز رسانی به 14 روستا نیز در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر بیش از 70 درصد از خانوارهای روستاهای شهرستان ماهنشان از گاز برخوردار هستند، گفت: کل خانوارهای شهری و روستایی بهره مند از گاز این شهرستان به 77.6 درصد رسیده است.
احمدلو تاکید کرد: شرکت گاز استان زنجان با اجرای 671 کیلومتر شبکه تغذیه، توزیع گاز و نصب 9 هزار و 84 علمک در شهرستان ماهنشان برای پنج هزار و 852 مشترک روستایی، سه هزار و 111 شهری خانگی، 456 تجاری و 19 مشترک صنعتی نصب و به آنها خدمات ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه گاز رسانی به 14 روستا در شهرستان ماهنشان درقالب پیمان CNG در دست اجرا قرار دارد، اظهارداشت: با توجه به اینکه این روستاها صعب العبور و از شبکه اصلی انتقال گاز به دور هستند گاز رسانی به این روش انجام می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خاطرنشان کرد: همه خانوارهای این روستاها دارای علمک هستند و گاز شهری از طریق شبکه توزیع در منازل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به گفته احمدلو روستاهای سهند علیا، گندی، باغچه، کردی،قلعه جوق، قاضی کندی، قره داش، تازه کند فخرلو، حسن آباد قدیم، خندق لو، سرین دره، سهند علیا، آلمالو و پری از طریق سی ان جی گاز دریافت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، گاز طبیعی فشرده یا سی‌ان‌جی سوختی است که به عنوان جایگزینی برای بنزین، گازوئیل و گاز مایع به کار می‌رود. سی‌ان‌جی نسبت به همه این سوخت ها آلودگی کمتری ایجاد می‌کند، همچنین ایمنی بیشتری در هنگام نشت دارد چون گاز از هوا سبکتر است و به سرعت پراکنده می‌شود.
شهرستان ماهنشان دارای 2 شهرک صنعتی ماهنشان و انگوران است که از گاز طبیعی بهره مند هستند.
با توجه به اینکه این شهرستان دارای محور صنعتی نیست صنایع عمده دارای گاز در آن وجود ندارد و یک جایگاه سی ان جی در سطح شهرستان به بهره برداری کامل رسیده است.
مساحت شهرستان ماهنشان با چهار هزار و 180 کیلومتر مربع دارای 39 هزار و 385 نفر جمعیت است.
9505/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان زنجان بنزین تغذیه شهری و روستایی گاز راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های شهرستان بیجار

لقمان دوستی با اشاره به عملکرد ۱۱ ماهه شهرستان بیجار اظهار داشت: با آسفالت ۱۷ کیلومتر راه روستایی در سال جاری، میزان آسفالت محور‌های روستایی این شهرستان به ۵۲ درصد رسید.

وی از انجام ۱۹ کیلومتر روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی خبر داد و اضافه کرد: برای این میزان روکش ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیجار بیان کرد: از دیگر اقدامات شاخص این شهرستان در سال جاری احداث باند برگشت محور بیجار _ همدان به طول ۵.۲ کیلومتر و با هزینه ۲۸۰ میلیارد ریال بود.

 دوستی، شانه سازی را‌های اصلی به طول ۷۵۰ کیلومتر شن ریزی، تسطیح و رگلاژ راه روستایی به طول یک هزار و ۱۸۰ کیلومتر، نصب ۸۰۰ تابلو علایم جدید و خط کشی ۲۹۰ از محور‌های اصلی و فرعی این شهرستان را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای رایگان برای مادران روستایی و عشایری
  • آبرسانی به ۱۵ هزار نفر در بخش روستایی به همت خیّران آبرسان
  • بهره مندی ۱۸۰ خانوار روستایی از آب شرب بهداشتی
  • افتتاح خط تغذیه ۳۵۰ پوندی گاز میانکوه شرقی شهرستان معمولان
  • بهره مندی چهار روستای چمشک معمولان از نعمت گاز
  • انجام ۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های شهرستان بیجار
  • فعالیت 195 اقامتگاه بوم‌گردی دارای مجوز در روستاهای گلستان
  • رزن دارای بیشترین کشت‌های زیر پلاستیک در استان همدان
  • اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی روستایی در مناطق دارای تنش استان بوشهر
  • مزایده محدوده‌های اکتشافی دارای گواهی کشف و پروانه بهره برداری معادن در خراسان جنوبی