Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@23:12:33 GMT

دستگیری ۹ فعال شرکت هرمی کیونت در تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۳۹۱۰

دستگیری ۹ فعال شرکت هرمی کیونت در تهران

ساعت24 -معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: 9 فعال شرکت هرمی موسوم به کیونت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جهانگیر تقی پور افزود: با انجام اقدامات ویژه پلیسی مخفیگاه و محل فعالیت 9 نفر از فعالان شرکت هرمی موسوم به کیونت در محدوده خیابان استاد معین شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه هر 9 نفر دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نحوه فعالیت این شرکت تصریح کرد: شرکت کیونت در واقع همان شرکت هرمی موسوم به گلدکوئیست است که با تغییر عنوان و رویه این بار تحت عنوان استخدام در شرکت های دولتی و معتبر اقدام به جذب اعضای عمدتا جوان می کرد.

سرهنگ تقی پور ادامه داد: اعضای فعال شرکت پس از مراجعه متقاضیان کار، آنها را به فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای تشویق کرده و پس از برگزاری چندین جلسه آموزشی نهایتا به بهانه واهی خرید تورهای مسافرتی خارجی از افراد مبالغی مابین 25 تا 30 میلیون تومان دریافت می کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: اعضای فعال شرکت پس از دریافت این مبالغ، فریب خوردگان را به بهانه دریافت سود مجبور به عضوگیری از میان دوستان، بستگان و یا سایر اعضای خانواده می کردند تا زمینه ادامه فعالیت خود را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

منبع:جام جم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دستگیری شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟

روزنامه ایران در گزارشی درباره دستگیری سلطان کوکائین تهران نوشت: . سردار ایرج کاکاوند با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل اصلی تبلیغ و فروش کوکائین در شهر تهران گفت: بر اساس رصد‌های انجام شده در شبکه‌های اجتماعی، پیج اینستاگرامی به آدرس معلوم، که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش کوکائین می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات مجرمانه کاربر موصوف، پس از شناسایی هویت واقعی وی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی این پلیس، مشخص شد وی از اراذل و اوباش تهران بوده و با نام مستعار، در امر تهیه مواد مخدر کوکائین از غرب کشور و توزیع آن در شهر تهران فعالیت می‌کند.

با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه سرکرده فوق، محل سکونت، پاتوق و محل دپوی مواد مخدر مورد اشاره در شرق شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موسوم به «عملیات گاندو» متهم دستگیر و حدود ۲ کیلوگرم کوکائین جاساز شده و ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۲ عدد فشنگ جنگی، از وی کشف و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در خاتمه با اشاره به رصد شبانه روزی اقدامات مجرمان و سودجویان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط افسران متخصص پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: برابر ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه‌ای و ماده ۷۳۴ قانون مجازات اسلامی، ترویج به مصرف، خرید و فروش و آموزش تولید مواد مخدر در فضای مجازی مصداق بارز جرم است و به افرادی که در فضای مجازی اقدام به اشاعه و ترویج مصرف مواد مخدر می‌کنند هشدار می‌دهیم که پلیس با رصد دقیق و لحظه‌ای فضای مجازی اجازه هیچ گونه فعالیت مجرمانه‌ای را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟