Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@05:18:35 GMT

اصرار عجیب علی ضیا از یک روحانی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۴۰۰۸

اصرار عجیب علی ضیا از یک روحانی

‍‍‍‍‍‍

اصرار عجیب علی ضیا از یک روحانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۰۰ روحانی در ماه رمضان به مناطق مختلف استان اردبیل

حجت الاسلام محمد صادق قاسمی با تبریک فرارسیدن بهار قرآن و تقارن آن با بهار طبیعت، در سخنانی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت‌های معنوی این ماه در خودشناسی و خداشناسی، اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ماه رمضان امسال برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را با محوریت «زندگی با آیه‌ها» در قالب طرح ملی «مسطورا» همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا می‌کند.

او با تبیین اهمیت فرصت تبلیغی ماه رمضان، روحانیون و علما را بر بهره‌مندی از این ایام برای تبیین آموزه‌های دینی و رفع شبهات اعتقادی فراخواند و گفت: مبلغین و مبلغه‌های به عنوان افسران جنگ نرم باید با بصیرت و آگاهی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بیایستد.

راهیار بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی استان اردبیل از آمادگی ۸۰۰ مبلغ و مبلغه در استان اردبیل برای ارائه فعالیت‌های تبلیغی در ماه رمضان خبر داد و گفت: در استان اردبیل ۷۰۰ نفر روحانی، ۱۰۰ نفر روحانی مستقر، امام محله و روحانی پایگاه‌های اجتماعی و نیز بانوان مبلغه در قالب ۲۴ هزار نفر روز تبلیغ دینی در ماه رمضان به تبلیغ و تبیین مسائل دینی و فرهنگی می‌پردازند.

حجت الاسلام قاسمی با تاکید بر تقویت ارتباط بین مردم و روحانیون، گفت: در ماه رمضان باید به جریان سازی تعالیم قرآنی در جامعه اهتمام ویژه داشت و با تبیین مفاهیم آیات برگزیده، ارائه پیام‌های اخلاقی به مردم، تحقق جهاد تبیین و ارائه دستاورد‌های انقلاب، برنامه‌های پرمحتوا و تأثیرگذار اجرا کرد.

او به اجرای طرح ملی «مسطورا» با عنوان «زندگی با آیه‌ها» در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: ۷۰۰ مسجد در استان اردبیل در ماه رمضان به صورت مستمر برنامه‌های فرهنگی و جز خوانی قرآن برگزار می‌کنند که در این راستا طرح ملی مسطورا محور برنامه‌های این مساجد در سراسر استان اردبیل است.

راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه را از اهداف اصلی طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» عنوان کرد و افزود: مردم استان اردبیل می‌توانند برای پیوستن به پویش «زندگی با آیه‌ها» عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • از آرزوی روحانی جوان برای فرزندش تا اهمیت خوشتیپ بودن یک روحانی
  • گفت و شنود/ بند کفش!
  • اصرار عجیب میراث فرهنگی یزد برای تداوم یک تخلف؛ غربت رنگرزی در تنها کارگاه رنگرزی
  • (ویدیو) بوسیدن دست کارگر توسط روحانی معروف در برنامه محفل شبکه سه
  • واکنش روزنامه کیهان به هشتگ «من سلیطه‌ام»
  • واکنش کیهان به هشتگ «من سلیطه‌ام»
  • (ویدئو) لحظه بوسیدن دست یک کارگر توسط روحانی معروف
  • اعزام ۸۰۰ روحانی در ماه رمضان به مناطق مختلف استان اردبیل
  • از کاندیداها اصرار از شورای نگهبان انکار؛ کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • با وجود جنگ مردم غزه بر حفظ آداب و رسوم ماه رمضان اصرار دارند