Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@22:46:29 GMT

نکته جالب درباره حریف پرسپولیس در فینال آسیا

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۴۰۳۴

نکته جالب درباره حریف پرسپولیس در فینال آسیا

کاشیما آنتلرز پس از تساوی ۳-۳ مقابل سون بلووینگز که منجر به صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، در برابر "سرزو اوزاکا" به میدان رفت و با پیروزی یک گله در آن بازی پا به رقابت مقابل پرسپولیس گذاشت. آن ها پس از پیروزی دو بر هیچ مقابل پرسپولیس، سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران نیز به مصاف تیم "کاشیما ریسول" تیم هفدهم جدول هجده تیمه ژاپن خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشیما، هیچ یک از بازی های قبلی خود را نیز به تعویق نیانداخته است. اما پس از بازی برگشت مقابل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گوزن های ژاپنی برای یازده روز استراحت خواهند کرد.

در آن سوی میدان اما شرایط کاملا متفاوت است. پرسپولیسی ها پس از پیروزی یک بر هیچ مقابل السد، رقابت مقابل پیکان را به آینده موکول کردند. بدین ترتیب شاگردان برانکو، در میان دو بازی مقابل السد هیچ دغدغه ای نداشتند. سازمان لیگ پس از تساوی سرخ پوشان مقابل سایپا در ورزشگاه تختی، مسابقه حذفی آن ها مقابل سپیدرود در رشت را به تعویق انداخت. رقابت هفته یازدهم پرسپولیس مقابل ذوب آهن نیز به آینده موکول شده بود تا پرسپولیسی ها با خیال راحت برای دیدار برگشت آماده شوند.

اگرچه زمان بندی مسابقات جی لیگ ژاپن با لیگ برتر ایران متفاوت است اما ژاپنی ها سه شنبه و پس از انجام بازی مقابل رقیب قعرنشین شان با پرواز مستقیم به تهران سفر می کنند. در حالی که پرسپولیس میزبان ابتدا به دبی رفته است و سپس به تهران خواهد رسید. بدین ترتیب کاشیمای مهمان زودتر از رقیب به خانه میزبان می رسد! نکته جالب تر آن که کاروان پرسپولیس در قالب دو پرواز به دبی رفته است؛ یک پرواز از اوزاکا برای اعضای تدارکات تیم و پرواز دوم از توکیو که شامل بازیکنان و کادر فنی تیم است. اگرچه برخی از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس، دلیل سفر این باشگاه به دبی را مسائل فنی و ریکاوری اعلام کرده اند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرسپولیس فینال آسیا کاشیما آنتلرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود داور فینال آسیا شد

به گزارش ورزش سه، مسابقه فینال جام ملت های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • موعود داور فینال آسیا شد