Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 محمد باسط درازهی ‌گفت و گو  با خانه  ملت درباره وضعیت کمبود پزشک  در استان سیستان وبلوچستان، گفت: کمبود پزشک در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان مانع خدمات رسانی بهینه به بیماران شده است و این  در حالی است که با اعزام نیروهای به اصطلاح طرح خدمت در کوتاه مدت می توان معضل کمبود پزشک را  در برخی  از  مناطق سیستان وبلوچستان  برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم سراوان، سیب، سوران، زابلی  در مجلس شورای  اسلامی  تصریح کرد: وزارت بهداشت ودرمان وسازمان  سنجش  برای حل مشکل کمبود پزشک در  برخی مناطق  کشور  از  استان سیستان و  بلوچستان، انتظار داریم سهمیه پزشکی جذب دانشجو  را در این مناطق  افزایش دهند.

  وی ادامه داد: کمبود پزشک در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان با توجه به وضعیت تردد جاده ای  در این مناطق  که ،منجر به تصادفات  بعضا جرحی نیز می شود، بسیار نگران کننده  است .

 درازهی افزود: استان سیستان و بلوچستان  بزرگترین  استان کشور  در شرایطی  است که  غالب جمعیت  در این حوزه انتخابیه  را روستاییان تشکیل می‌دهند و این در حالی است  که  فاصله شهرستان به شهرستان  در حدود  100 الی 200 کیلومتر است و  فاصله تقریبی از شمال به جنوب استان  سیستان و  بلوچستان بیش از  1000 کیلومتر است .

محرومیت تاریخی  استان سیستان و بلوچستان عمیق  است

  وی ادامه داد: محرومیت تاریخی استان سیستان و بلوچستان عمیق  است  و متاسفانه در  حوزه  تامین نیروی انسانی  نگاه ویژه ای به استان  مذکور متمرکز  ‌نمی شود ، زیرا  علاوه برمعضلات در  مسائل سخت افزاری وامکانات پزشکی در  تامین نیروی انسانی  نیز با مشکلات روبرو هستیم.

محرومیت تاریخی  استان سیستان و بلوچستان عمیق  است  و متاسفانه در  حوزه  تامین نیروی انسانی  نگاه ویژه ای به استان  مذکور متمرکز  نمی شود

 برون رفت از  کمبودپزشک با اختصاص سهمیه پزشکی  به سیستان و بلوچستان

 عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس بابیان اینکه افزایش سهمیه پزشکی در طولانی مدت برون رفت استان سیستان و بلوچستان از کمبود پزشک را رقم می زند یادآورشد:  پزشکان سرباز  یا نیروهای که موظف به گذارندان طرح خدمات در  مناطق محروم  هستند می بایست با برنامه ریزی  هدفمند به مناطق محروم اعزام شوند.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان