Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز کرمان آیت‌الله سیداحمد خاتمی در این مراسم ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت:بیعت با شهیدان حفظ این نظام اسلامی است وامروز بیعت با شهیدان بیعت با مقاومت در برابر تهدیدات دشمنان است .
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه های دشمنان گفت :رسانه های غربی می خواهند مردم ایران را خسته نشان دهند اما واقعیت این است که ملت ایران از حراست وپاسداری از دستاوردهای 40ساله این انقلاب خسته نمی شود بلکه دشمنانش را خسته می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت تهرا ن با بیان اینکه با مقاومت مردم ایران در مقابل تحریمهای یک جانبه آمریکا توطئه های آنها نقش برآب می شود خاطر نشان کرد:روسای گذشته آمریکا آروزی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور بردند وامروز نیز با مقاومت مردم ایران این اتفاق خواهد افتاد

.وی تاکید کرد : امروز رییس جمهور آمریکا مردم ایران را ذلیل می خواهد ولی به یاری خداوند وبه کوری چشم او ،آمریکا ذلیل خواهد شد ومردم ایران عزیز وسربلند می شوند.

آیت الله سید احمد خاتمی با گرامیداشت یاد شهدا گفت :وصیت شهیدان این بود که امام خودرا تنها نگذارید همچون شهیدان کربلا که امامشان را تنها نگذاشتند .
وی همچنین با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 13آبان افزود : مردم ما بدون توجه به تحریم های جدید آمریکا در روز سیزده آبان امسال پرشورتر از هر سال به صحنه آمدند و فریاد "مرگ بر آمریکا" سر دادند تا ترامپ و آمریکا را ناکام بگذارند.

این مراسم با برنامه های متنوع فرهنگی از جمله روایتگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، پخش نماهنگ زندگینامه شهدا و عزاداری و مداحی مداحان اهلبیت(ع) همراه بود.0002

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: باغین یادواره خاتمی شهدا گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر